تصمیم دفتر استانداری قم در خصوص تجمعات و افطارهای ماه مبارک رمضان مشخص شد

تصمیم دفتر استانداری قم در خصوص تجمعات و افطارهای ماه مبارک رمضان مشخص شد

سلام دکتر / قم فرماندار قم گفت: راهپیمایی های مذهبی و افطارهای جمعی تا اواسط ماه مه برگزار نمی شود.

بهرام سرمست در سخنانی در حاشیه یک کنفرانس ویدئویی ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری به ریاست رئیس جمهور حسن روحانی ، اظهار داشت: حفظ شرایط قرنطینه منزل و بستن مشاغل پرخطر یکی از راهکارهایی است که در استان قم ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ادامه تعطیلی مدارس ، دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی تا اطلاع ثانوی ، گفت: مراکز دانشگاهی دانشگاه مجاز به فعالیت شخصی هستند فقط در سطح دکترا.

سرمست با اشاره به بازگشایی برخی واحدهای صنفی و راه اندازی مجدد مشاغل کم خطر گفت: معابر و اصناف مستقر در پشت بام ها و بازارچه ها منوط به پروتکل های بهداشتی هستند و تا 18 ساعت اجازه فعالیت دارند و دستورالعمل ها از طریق اتاق اصناف داده می شود. ” به دانشگاه علوم پزشکی و سازمان ساماتا اطلاع داده می شود.

وی به عنوان یکی دیگر از مصوبات ستاد ملی آنتی کورونا ، به توسعه ناوگان حمل و نقل شهری اشاره کرد و افزود: مقرر شده است تجهیزات و نوسازی و افزایش تعداد اتوبوس های شهری در شهرهای بزرگ ، تجهیز و نوسازی شود.

همچنین فرماندار قم در دیدار با مدیر و برخی از مدیران بیمارستان کامکار قم با اشاره به موفقیت کادر پزشکی استان قم در بحران کرونا گفت: پرسنل پزشکی کومو اولین مدافعان بهداشت در خط مقدم مبارزه با تاج در کشور و استانها هستند. از تلاشهای پزشکی ، پرستاری ، پرستاری و پرسنل بیمارستان قدردانی و قدردانی می کند.

فرماندار قم با اشاره به مصوبه ستاد ملی برای نبرد با کرونا گفت: مراسم جمع آوری و مراسم افطاری در اماکن مقدس و مساجد استان در ماه مبارک رمضان تا اواسط اردیبهشت برگزار نمی شود.

سرمست با اشاره به تعامل ، همکاری و درگیری بی نظیر ستادهای عمومی و خیرین سلامت ، افزود: استان قم در سخت ترین شرایط شیوع این ویروس در کشور توانست به تلاش های بی سابقه پزشکان ، پزشکی و کارمندان ستاد پیشگیری ، هماهنگی و بهره برداری پاسخ دهد. . ” این استان تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است.

وی موفقیت در خدمت به مردم در شرایط بحرانی را یک موفقیت الهی دانست و تصریح کرد: پذیرش مسئولیت در شرایط بحرانی و تلاش مسئولان و پرسنل پزشکی در زمان بحران به همراه انگیزه خدمت به مردم و رضایت الهی نقش مهمی در دستیابی به موفقیت در مدیریت بحران های کرنا در قم دارد. بود.

فرماندار قم اظهار داشت: “همدلی و تعامل متقابل در اداره کرون در استان از جمله رهبری علما و مرجع بزرگ برای تقلید ، همکاری و تعامل با عناصر سیستم در استان ، ستادهای عمومی و اهدا کنندگان سلامت ، باعث شده است که قم در مبارزه با این امر موفقیت خوبی داشته باشد.” او بیمار شد.

در این جلسه جمعی از پزشکان و پرستاران بیمارستان کامکار به نمایندگی از جانبازان بهداشت و اهدای لباس ، از حمایت های فرماندار کوم قدردانی کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید