تصاویر | نقشه عجیب و غریب ساخت کشتی نوح در ماه با 150 میلیارد دلار هزینه !

غزال زیاری_ سلام دکتر : اگر امپراتوران روم از تکنولوژی مدرن برخوردار بودند، ممکن بود بیشتر نقاط جهان را بمباران کنند و اگر ناپلئون سلاح های مدرن داشت، شاید تمام دنیا فرانسوی صحبت می کردند. اگر اخیپوف، منای از اسابت موشک نگلی‌ای به امیراکی نیمی‌شد، شاید حالا هیچ کدام از ما روی زمین نباشیم.

بیشتر بخوانید:

هوش آغوب آن بی‌مغز شغوززده‌تان می‌کند

اختبار | موشک روسی کے کربی‌ها آن را شیطان2 نامیدند!

نکته مهم اینجاست که دنیای ما پر از درگیری است و این امر اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و به این معنی است که احتمالا دیر یا زود شاهد جنگ دیگری بر روی زمین خواهیم بود. با وجود انواع سلاح های امروزی، به نظر می رسد که ما در آستانه نابودی دنیای خود هستیم. گفته می شود گرمایش زمین آسیب کافی به جهان وارد نکرده است و ما شخصاً قصد نداریم برای نابودی جهان اقدامی انجام دهیم.

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم تاریخ انقضا دارد که احتمالاً توسط انسان ها تعیین می شود. پس چرا نباید برنامه دوم یا پلان B داشته باشیم؟ اگر حوادث سال های اخیر به ما آموخته است که هیچ چیز غیرممکن نیست، نمی دانیم چه چیزهایی می تواند چشمان ما را به روی جامعه باز کند. بر اساس وقایع تاریخی و عواملی که جهان را با سرعت زیادی در معرض خطر قرار می دهد، گروهی از محققان دانشگاه آریزونا در حال طراحی طرح دوم و پلان B برای نجات بشریت هستند.

خشتی نوح در راح سفر به ماه؟  |‌ قصة صاحت كستي نوح قدم است؟

قایق برای نجات زندگی بر روی زمین

رئیس این پروژه تحقیقاتی جاکت تانگا نام دارد که تحقیقات خود را در مورد الهام از کشتی نوح آغاز کرد. قرن ها پیش، خداوند به نوح دستور داد تا کشتی بزرگی بسازد تا خود و خانواده اش و یک جفت از حیوانات روی زمین را به مدت 40 روز در کشتی بیاورد و به او خبر داد که سیل بزرگی در راه است که هر چیزی را که ویران می کند نابود خواهد کرد. جهان.

اکنون با الهام از این ذهنیت، کشتی بزرگی با ایده «کشتی مدرن جهان» ساخته شد. البته برای کشتی تصمیم بر این است که یک گاوصندوق بزرگ با انرژی خورشیدی ساخته شود. دقیقاً مانند صندوق جهانی سوالبارد که در اسپیتسبرگن نروژ وجود دارد.

خزانه ای که این تیم از محققان در ذهن دارند بسیار بزرگتر خواهد بود و نه تنها دانه ها را ذخیره می کند، بلکه اسپرم و تخمک های یخ زده انسان و همچنین نمونه هایی از 6.7 میلیون گونه تخمک روی این سیاره را ذخیره می کند. پروفسور تانگا به دلایل تاریخی این پروژه اشاره کرد و در این باره گفت: ما به عنوان انسان در طول تاریخ روابط نزدیکی داشته ایم و زمین یک محیط طبیعی است که باید از آن دوری کرد.

دلایل زیادی وجود دارد که توسط این تیم تحقیقاتی اشاره شده است، از جمله تغییرات آب و هوا و آب و هوا. دلیل دیگری که این تیم به آن اشاره کردند این است که تنوع زندگی در آینده به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. البته فقط مربوط به آینده نیست و این موضوعی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم و در دویست سال اخیر شاهد آن بوده ایم. بسیاری از گونه ها در حال انقراض و در معرض خطر هستند. بنابراین استفاده از چنین کانتینری یا گاوصندوقی برنامه ی پشتیبان ایده آل برای بسیاری از چیزها خواهد بود.

गुफोंडुकी दर करे महा

ساخت کونین کشتی او گونتکوی، انقدرها که کرک و مشکل به نازـرسد، نیست بخش شرق مجرا، ساخت آن در mah est; جایی که اوضاع خوب نیست دمای سرد کره ممکن است باعث یخ زدن فلزات مورد استفاده در فرآیند ساخت و حتی یخ زدن کل سازه شود. میانگین دما در حدود 25 درجه سانتیگراد است و هوای قابل تنفس وجود ندارد و ساختار و تجهیزات را سخت تر می کند.

تنها خوبی در بین آنها شبکه تونل هایی به شکل لوله های گرد است که می توان از آنها برای ساخت گاوصندوق استفاده کرد. این 200 لوله زیبا در زیر سطح ماه هستند که در سال 2013 کشف شدند و 3 تا 4 میلیارد سال قدمت دارند و مربوط به زمانی است که آتشفشان ها در ماه فعال بودند. آره! ماه دور روزگار کادم، مکانی قابل سکونت و کاملا شبیه به زمین.

مدل این تیم شامل پنل‌های خورشیدی، حداقل دو آسانسور و ماژول‌های خنک‌کننده است (منبع: دانشگاه آریزونا)

برای رویارویی با تمام چالش های محیطی، تمام سازه ها باید با استفاده از فلزات فوق رسانا که تحت تأثیر دماهای پایین قرار می گیرند ساخته شوند. انرژی کل سیستم با استفاده از پنل های خورشیدی تامین می شود به طوری که تمام دانه ها و تخم ها در دمای سرد نگهداری می شوند. کرا که بری انجماد انها، باید دما تا 180- celsius پین ایدید.

برآورد هزینه پروژه

این ایده امسال در کنفرانس هوافضای IEEE ارائه شد و به نظر می رسد مردم نگرش مثبتی نسبت به آن دارند و تنها مشکل تامین مالی آن است که دقیقا مشابه صندوق بین المللی بذر است، همه کشورها باید مشارکت داشته باشند و بر اساس آنها توانایی اقتصادی کمک مالی گران ترین قسمت پروژه مربوط به حمل و حمل کلیه مواد لازم، بذر، بذر و کارگران می باشد. پروفسور تانگا اعلام کرد که برای حمل 50 نمونه از هر یک از 6.7 میلیون گونه روی زمین به 250 موشک نیاز است.

این در حالی است که برای ساخت ایستگاه فضایی بین المللی با هزینه ای بیش از 150 میلیارد دلار، 4 موشک به فضا پرتاب شد و باید دید که هزینه تکمیل این پروژه که باید 9 برابر بیشتر باشد. از ایستگاه فضایی بین المللی، پرتاب شد، چقدر خواهد بود. این در واقع نوعی سرمایه گذاری بلندمدت است که به مرور زمان نیاز آن بیشتر احساس خواهد شد. ما باید از غفلت دست برداریم و به حقایق و آمار باور کنیم. درغير ين وروت، سرنوشتي مانند گذشته خواهيم داشت.

بیشتر بخوانید:

تصویر | موشک مافوق صوت که آمریکا را به بن بست کشاند

227227

خروج از نسخه موبایل