رسانه عمومی

تصاویری از نقاشی های سه بعدی بر دیوار شهر

این هنرمند جوان عراقی علاوه بر زیبایی بصری به شهر، با تصاویری سه بعدی در اماکن عمومی شخصیت و پیام های آموزشی خود را به بینندگان نشان داد.

به گزارش الجزیره، یاسین عبدالرحمن، هنرمند جوان عراقی با کشیدن نقاشی های سه بعدی بر روی دیوارها و خیابان ها، شیوه دیگری از نقاشی را در کنار همکارانش به نمایش گذاشت. .

اندام او با بازیگران هم سن و سال این شهر متفاوت است. او تصاویر خود را در سه اندازه و به صورت مصور نقاشی می کرد. بنابراین گاهی اوقات باید آن را از نزدیک لمس کنید تا مطمئن شوید چیزی که می بینید فقط یک کاغذ دیواری است.

تصاویر نقاشی های سه بعدی روی دیوار شهر

یک جوان 27 ساله عراقی با مدرک لیسانس علوم اسلامی از دانشگاه سلیمانیه در نقاشی های خود که به خیابان های اصلی شهر کشیده شده و در دید عموم مردم را با موضوع انسانیت و توجه به صلح خلق کرده است. ، دانش، سلامت و نشاط.

عبدالرحمن در نقاشی های خود نه تنها به یک ویژگی می اندیشد، بلکه سعی در رساندن پیام شخص در هر اثر دارد.

عبدالرحمن در سال 2013 اولین گام های خود را به سمت هنر برداشت و به گروهی از جوانان آماتور پیوست. اگرچه عدم حمایت مالی اخیراً گروه را آزاد کرد، اما عبدالرحمن دست از تلاش برنداشت و با خلاقیت و نوآوری به کار خود ادامه داد.

تصاویر نقاشی های سه بعدی روی دیوار شهر

این هنرمند عراقی ابتدا مکانی را برای گرفتن عکس های خود انتخاب می کند، سپس با توجه به شرایط آن مکان ایده ای را طراحی می کند و سپس بازی می کند. او اغلب با اعمال خود سعی می کند پیام های رفتاری و تربیتی از جمله هشدار در مورد حوادث منفی مانند دارو، استفاده از سلاح، ورزش نکردن، آموزش ندادن و … را منتقل کند.

تصاویر نقاشی های سه بعدی روی دیوار شهر

تصاویر نقاشی های سه بعدی روی دیوار شهر

یک فعال عراقی به الجزیره گفته است که کاری که یاسین عبدالرحمن انجام می دهد کمتر از یک معلم و مشاور نیست.

انتهای پیام/