رسانه عمومی

تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیونی برای حوزه فرهنگی زرندیه/افزایش دوبرابری بودجه موسسات قرآنی کشور

سلام دکتر/ مرکز وزیر برنامه ریزی از اختصاص 100 میلیون تومان برای پروژه های زیربنایی فرهنگی در زرندیه خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی 19 اسفندماه در دیدار با فرهنگ و هنر شهرستان زرندیه که در محل سالن اجتماعات اداره کل زرندیه برگزار شد، اظهار داشت: اعتبار ویژه ای از سوی وزارت دولت برای تکمیل پروژه های زیربنایی در حوزه فرهنگی و صنعتی راه زرندیه به ویژه پروژه یک مجتمع فرهنگی نیمه تمام و تصاویری از این شهر اختصاص می یابد.

وی افزود: شهرستان تازه تاسیس محدودیت های خاصی دارد. موارد مطرح شده در این جلسه را در حوزه زیرساخت پیگیری می کنیم و علاوه بر اعتبارات محلی، از منبع خدماتی نیز مورد توجه قرار خواهیم داد.

اسماعیلی گفت: برای حمایت از مؤسسات قرآنی نیز تصمیم گرفتیم بودجه را دوبرابر کنیم و در صورت ارائه طرح اعتباری ویژه، 100 میلیون تومان اعتبار در اختیار طرح فرهنگی زرندیه برای انجام پروژه های زیربنایی قرار دهیم. الزامات فرهنگی و هنری را دنبال می کنیم. افراد در وزارت

وزیر ارشاد افزود: مردم با امید و عزم فراوان نسبت به دولت فعلی رویکرد مثبتی نشان می دهند و ما نیز در تلاش هستیم تا مردم کشور و زرندیه را از مشاغل و تلاش دولت بهره مند کنیم.

وی افزود: این ارزش بی نهایت را نباید در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری نزدیک تهران دید.

وی افزود: ساوه به دلیل ویژگی های جغرافیایی حتی ممکن است از زرندیه فقیرتر باشد و تلاش خواهیم کرد به تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری این دو شهر کمک کنیم.

اسماعیلی بر ارتقای ارتباط با هنرمندان تاکید کرد و افزود: هر تصمیمی در سفر به ساوه برای این منطقه گرفته شود با توجه به مقتضیات زرندیه اتخاذ خواهد شد و مشکلات این شهرستان را در هزینه های اعتباری تصویر منطقه حل خواهیم کرد. “

اسماعیلی می افزاید: تلاش می کنیم مردم از ثمره فعالیت جهادی دولت هم در شبانه روز بهره مند شوند و هم دغدغه فرهنگ و هنر مردم به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: فقدان را نباید در کنار زیرساخت های فرهنگی شهری مانند زرندیه نزدیک تهران دید.

انتهای پیام/