«تب و تاب» محمود پاک نیت مقابل دوربین یک سریال

مجموعه تب با نویسندگی و کارگردانی داریوش مختاری با ضبط صحنه های عجیب جلوی دوربین می رود.

به گزارش سلام دکتر ، مهدی شفیعی ، بنیانگذار سریال ، در گفتگو با سیمافیلم ، ضمن اعلام خبر فوق ، افزود: تصویربرداری سریال «تب» با موضوع ملودرام اجتماعی از روز یکشنبه (21 شهریور) با ضبط فیلم خارجی آغاز می شود. صحنه های. این مجموعه با موضوع خانواده ایرانی و توجه به زندگی ارائه شده است.

وی می افزاید: ما در این مجموعه سعی کرده ایم به طنز به مسائل خانوادگی بپردازیم. این برنامه در 25 رویداد آماده می شود و انتظار می رود طبق برنامه پیش برود.

وی در ادامه درباره پیش بینی زمان تصویربرداری سریال می گوید: در شرایط عادی و با تحمل 5 تا 10 درصد ، سریال حدود 6 یا 7 ماه است که تصویربرداری می شود ، اما متأسفانه به دلیل شرایط پیش بینی نشده است. تکامل کرونا اقدامات جدی برای جلوگیری از آن در محل کار انجام می شود ، اما این بیماری قابل پیش بینی نیست. با توجه به این که این سریال بازیگران متعدد و لوکیشن های متعددی خواهد داشت ، امیدواریم بتوانیم بدون هیچ مشکلی و اتفاقات غیرمنتظره کار با کیفیت و جلب توجه را ارائه دهیم.

در این مجموعه بازیگرانی چون محمود پاکونیت ، فرشته سرابندی ، حدیث نیکرو ، خیام وقار ، عطا عمرانی ، نسرین مرادی ، فهیمه مومنی ، ریحانه رازی ، افسانه ناصری و …

برخی از عوامل اصلی مجموعه عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: داریوش مختاری ، نویسنده: مهدی شفیعی ، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی ، مدیر تولید: میلاد لکی ، مدیر تصویربرداری: علیرضا نوین نژاد ، طراح: پیام حسین سوری ، طراح: علیرضا خورسف ، اولو کمکهای اولیه: حمید وطن پرست به

داریوش مختاری – کارگردان

مجموعه “تب” در فیلم و مجموعه شبکه دو سیما معرفی شد. سریال نگارش «آغما» و کارگردانی فیلم تلویزیونی «دلشوره» از جمله آثار داریوش مختاری ، کارگردان سریال «تب» است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل