اقتصادی

تاکید کمیسیون تلفیق بر توجه به اشتغال و تولید در برنامه هفتم

ابراهیم عزیزی | اشتغال | اشتغال و تولید

رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکید ما در بررسی مواد لایحه برنامه هفتم برقراری عدالت و پیشرفت، مهار تورم و تک رقمی شدن آن و همچنین رسیدن به رشد ۸ درصدی اقتصاد است.

به گزارش سلام دکتر، ابراهیم عزیزی با اشاره به تصمیمات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: کمیسیون مصوباتی در حوزه آب داشت تا مردم با مشکلات در بخش آب شرب مواجه نشوند؛ در بخش صنایع و کشاورزی نیز رویکرد صیانتی مدنظر است.

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون در بخش انرژی و حمل و نقل و مباحث مربوط به محیط زیست گفت: استفاده مردم از حمل و نقل هوایی و ریلی در کمیسیون تلفیق مورد توجه قرار گرفت.

عزیزی درباره مصوبه کمیسیون در حوزه گفت: نباید مردم دغدغه‌ای جز سلامت داشته باشند که با همین نگاه کمیسیون در مصوبات خود مسائل بیمه‌ای و مالی در حوزه سلامت را پیش بینی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی مصوبات کمیسیون با درنظر گرفتن رویکرد عدالت و پشرفت گفت: تاکید ما مهار تورم و یک رقمی شدن آن و همچنین رسیدن به رشد ۸ درصدی اقتصاد است؛ موادی در برنامه هفتم توسعه تصویب می کنیم که نتیجه آن  ایجاد پیشرفت، عدالت، تولید و اشتغال باشد.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.