رسانه عمومی

بیمه زنان امدادگر چگونه است؟‌

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر شرایط بیمه زنان نجاتگر و نجاتگر را تشریح کرد.

مهدی ولی پور در گفت وگو با سلام دکتر. وی درباره شرایط بیمه زنان امدادگر و نجاتگر سازمان امداد هلال احمر و مقایسه با نجاتگران مرد این سازمان گفت: اینطور نیست که بیمه امدادگران بر اساس جنسیت تفکیک شده باشد. این تضمین بر اساس میزان همکاری هر امدادگر با جمعیت هلال احمر تعریف شده و بر اساس جنسیت نیست.

وی با بیان اینکه قطعا در این مقوله به دلیل تفاوت شرایط کاری تفاوت هایی وجود دارد، گفت: این مقوله به دلیل حضور مردان در پایه ها و بر اساس حجم و ارزش حضور آنها از حداقل پنج تغییر و تحول متفاوت است. بیشترین. بین هفت تا 10 شیفت شغلی تحت پوشش مزایای بیمه کامل است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: برای بانوان در مراکز مدیریت عملیاتی و هماهنگی و در اداراتی که بانوان نیز می توانند بر اساس ساعات حضور و تعریف حداقل و حداکثر، بیایند و از مزایای بیمه برخوردار شوند، مداحی تعریف کرده ایم. محدودیت ها تبدیل شود

ولی پور با بیان اینکه اینطور نیست که امدادگران زن بیمه نباشند، گفت: حداقل و حداکثر حضور و غیاب برای امدادگران زن و مرد تعریف شده است و بر اساس آنچه در فعالیت ساکنین تعریف شده و اصول و آنچه گفته می شود است. به حومه شهر، حضور مردم و توصیه ها بر این اساس محاسبه می شود.

وی افزود: از آنجایی که بیشتر پایگاه های جمعیتی در نقاط دور افتاده و صعب العبور است و زنان به میدان نمی آیند، تفاوت هایی وجود دارد، اما شرایط را به گونه ای تعریف کرده ایم که بتوانند از این فرصت ها بر اساس حداقل و حداکثر استفاده کنند. دسترسی. .

انتهای پیام