بیانیه بازیگران سریالی که «جیران» را متوقف کرد

بازی | بازیگران | سریال

بیانیه بازیگران سریالی که «جیران» را متوقف کرد

جمعی از بازیگران سریال «آهوی من مارال» با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی اعلام کردند که از اظهارات منتشر شده به نام «عوامل» این سریال بی اطلاع هستند. این گروه از شبکه نمایش خانگی به دلیل شکایت از «جیران» پخش این سریال را از قسمت 23 به بعد مسدود کرده است.

به گزارش سلام دکتر، بامداد پنجشنبه برخی از بازیگران تئاتر «آهوی من مارال» این موضوع را ساختند و تمامی بازیگران تئاتری که نامشان در این شماره آمده است به صورت جداگانه این موضوع را در قالب یک پست موقت ساختند. اشتراک گذاری

در بیانیه این بازیگران آمده است: در پی انتشار اظهارات منتسب به عوامل سریال «آهوی من مارال»، ذکر نکته ای در خصوص اختلاف حقوقی با سریال «جیران» ضروری است. ما جمعی از بازیگران سریال نیمه تمام «آهوی من مارال» اعلام کردیم – بنا به دلایلی – مدت زیادی است که با این پروژه ارتباطی نداریم و از جزئیات منتشر شده اطلاعی نداریم. به نام “علت” این سریال.

در پایان این نامه نام بازیگرانی چون حسن معجونی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا آرا، احسان امانی، امیررضا دلاوری، لیلا بلوکات، آریستو خوش رزم، روزبه حصاری، متین ستوده، میثاق زارع و نازنین کیوانی آمده است. . .

شکایت «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی سعید خندق آبادی از پروژه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و کارگردانی اسماعیل عفیفه باعث تاخیر در پخش این سریال در رسانه های صوتی و تصویری اصلی شده است.

بر اساس این خبر، سازندگان «آهوی من مارال» گفته اند که داستان «جیران» در سریالشان اشتباه است و نباید پخش شود. مهرداد غفارزاده کارگردان «آهوی من مارال» برای اثبات این حق، دنباله های زیادی ساخت و اکران قسمت اول «جیران» را برای مدتی به تاخیر انداخت اما در نهایت با دیداری که در فصل قبل انجام شد. در اداره ساترا با حضور طرفین دعوا، سه کارشناس این پرونده را بررسی می کنند و نتیجه این روند، اجماع هر سه کارشناس بر عدم تشابه به نحوی است که بتواند از حذف سریال «جیران» از پروژه «آهوی من مارال». در نتیجه «جیران» پس از مدتی تلاش روی آنتن رفت و 23 قسمت از این سریال در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

اکنون این شکایت مجدداً دست به دست شده و با ابلاغ حکم قضایی و اعلام نتیجه نهایی، فعلاً جلوی پیشرفت سریال «جیران» گرفته شده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل