بهشت ماینرها کجاست؟ – سلام دکتر

بهشت ماینرها کجاست؟ - ایسنا

خاموشی های اخیر در بسیاری از شهرهای کشور نیز در موارد زیادی از جمله جابجایی و وام گرفتن انرژی ، عدم سرمایه گذاری در نیروگاه ها ، زمستان ، هوای گرم ، افزایش رشد ، تحریم ها و بنابراین افزایش عملکرد معادن رمزنگاری آشکار شده است دلیل کمبود برق کم بودن برق است.

به گزارش سلام دکتر ، روزنامه خراسان همچنین نوشت: اگرچه بسیاری از کارشناسان بر این باورند که استخراج ارز در کشور ما برای ایجاد خاموشی اخیر کافی نیست ، اما ما به بررسی وضعیت کشورهای مختلف در استخراج ارز رمزنگاری شده پرداخته ایم که نشان می دهد ایران بهشت ​​است برای صادر کنندگان این Ramzarz و سایر کشورها نیستند که سهم بیشتری در اخراج Ramzarz نسبت به ایران دارند.

در مرحله بعدی ، ضمن بررسی سهم کشورهای مختلف در استخراج دستمزد از برق در این کشورها ، نوشته شده است که می تواند مقایسه درآمد حاصل از استخراج دستمزد را در کشورهای مختلف تسهیل کند.

هر بیت کوین چه مقدار برق مصرف می کند؟

افزودن یک واحد واحد به اندازه 24 واحد مسکونی در سال برق دارد. مصطفی رجبی مشهدی ، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت که این یک رسوایی کارکنان است. با کمک این عبارت می توان میزان برق مورد نیاز برای استخراج بیت کوین را محاسبه کرد. آمارهای شرکت توانیر نشان می دهد که هر ساله مشترکان خانگی در ایران حدود 83 میلیارد کیلووات ساعت برق مصرف می کنند و اگر این تعداد بر 28 میلیون صاحبخانه در سطح کشور تقسیم شود ، در می یابیم که میزان مصرف برق سالانه هر منطقه مسکونی در حدود 2950 کیلووات ساعت است. . با این حساب ، وقتی سخنگوی توانیر گفت که یک بیت کوین به اندازه 24 واحد مسکونی در سال برق دارد ، این بدان معنی است که هر استخراج بیت کوین می تواند 72000 کیلووات ساعت برق باشد.

چین | 50٪ استخراج ارز رمزنگاری شده – 2160 دلار برای هزینه استخراج بیت کوین

نظرسنجی منتشر شده توسط مدیر دارایی های وفاداری و شرکت تحقیقاتی ارز رمزنگاری شده BitOoda در تاریخ 16 ژوئیه نشان می دهد که چین حدود 50 درصد استخراج بیت کوین را تشکیل می دهد ، که اولین تحقیق در جهان است. با این حال ، او گفت که مقامات این کشور تصمیم گرفتند برای جلوگیری از پتانسیل بالای استخراج بیت کوین ، میزان برق معلمان را محدود کنند. علاوه بر این ، برخی از شرکت ها توانسته اند با نرخ تخفیف 0.03 دلار در هر کیلووات ساعت از این کشور خارج شوند ، این بدان معناست که هزینه هر بیت کوین 2160 دلار است که سود بسیار خوبی برای ماینرها با ارز فعلی بیت کوین خواهد بود.

ایالات متحده | 14٪ استخراج ارز رمزنگاری شده – 6480 دلار برای هزینه استخراج بیت کوین

قوانین برداشت ارز رمزنگاری شده از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است و در حالی که استخراج ارز رمزنگاری شده در بسیاری از ایالت ها قانونی است و توسعه دهندگان باید بابت ارزش استخراج ارز رمزنگاری شده به دولت مالیات بپردازند ، ایالت هایی مانند پلاتزبورگ و نیویورک استخراج ارزها را ممنوع کرده اند. با این حال ، طبق BitOoda ، چهارده درصد استخراج ارز رمزنگاری شده در ایالات متحده انجام می شود. همانطور که قبلاً گفته شد ، فرار مالیاتی در ایالات متحده فعالیتی در زمینه کسر مالیات است که هنگام تشکیل اظهارنامه مالیاتی فدرال توسط مودیان مالیات باید جمع شود. قوانین پیشگیری از مالیات در حوزه ارزهای رمزپایه نیز به همین اندازه رایج است و اگر شکایتی را مبنی بر فرار مالیاتی ارزهای رمزپایه تنظیم کنید ، می توانید تا پنج سال زندان و تا 250 هزار دلار جریمه نقدی در نظر بگیرید. گفته شده است که قیمت هر کیلووات برق در ایالات متحده حدود 9 سنت است که نشان می دهد هر بیت کوین حدود 6480 دلار خواهد بود ، اما درآمد آن نیز باید در نظر گرفته شود.

روسیه | 10٪ استخراج ارز رمزنگاری شده – 4320 دلار برای هزینه استخراج بیت کوین

نیروگاه برق آبی براتسک در شرق سیبری و در شهر کوچکی به نام براتسک واقع شده است. این کارخانه تولید بتن در طول جنگ سرد روی رودخانه آنگارا ساخته شد و اولین بار در سال 1966 به بهره برداری رسید. شرکت های شوروی سابق از این نیروگاه برای تأمین انرژی خود استفاده می کردند ، اما اکنون این شرکت مسئول قدرت استخراج بیت کوین و چندین شرکت استخراج بیت کوین است. در امتداد رودخانه انگارا 1850 کیلومتری مستقر شده اند. با توجه به برودت هوا و ارزان بودن برق ، این منطقه به یکی از بهشت ​​های استخراج استخراج بیت کوین تبدیل شده است. گفته می شود که 10٪ استخراج بیت کوین در روسیه انجام می شود و مقام سوم استخراج بیت کوین است. هزینه یک کیلووات برق در روسیه برابر با 6 سنت است ، به این معنی که هزینه برق بیت کوین برای استخراج کنندگان 4320 دلار خواهد بود.

ا | ران | 4.5 درصد از استخراج ارز رمزنگاری شده – هزینه حذف هر بیت کوین با نور منزل: 240 دلار، نرخ پرداخت مصوب: 1440 دلار و 5790 دلار

رویترز به نقل از یک شرکت تحقیق در زمینه بلاکچین به نام Elliptic گزارش داد که ایران 4.5 درصد از استخراج جهانی بیت کوین را نشان می دهد. این گزارش براساس داده های جمع آوری شده از معادن بیت کوین توسط موسسه کمبریج برای امور مالی جایگزین تهیه شده است. اما قیمت بیت کوین در کشور ما با نوع استخراج متفاوت است. یعنی اگر طبق مجوز وزارت نیرو با مجوز بیرون بیایید ، در ماه های گرم باید به ازای هر کیلووات ساعت برق 1930 تومان و در ماه های دیگر 480 تومان بپردازید که ارزش هر بیت کوین را در گرمتر فراهم می کند. ماه حدود 139 میلیون توماس است. با 24000 دلار ، 5،790 دلار می شود و در زمستان ، حدود 35 میلیون دلار می شود ، یعنی 1440 دلار. اما اگر می خواهیم هزینه استخراج بیت کوین را به عنوان انتقال محاسبه کنیم ، باید بدانید که هر کیلووات ساعت برق معادل 80 تومن است که معادل 72000 کیلووات مورد نیاز برای استخراج بیت کوین هر کدام حدود 6 میلیون است ، یعنی حدود 240 دلار ، که در حدود قیمت بیت کوین است ، ناچیز است.

سایر کشورها 21.5 درصد استخراج ارز رمزنگاری شده دارند

به نظر می رسد منطقه اسکاندیناوی به لطف قیمت کم نور در ماه های آینده به مکانی جذاب برای دیدگاه های من تبدیل شود. آب و هوا در این منطقه منجر به تولید نیروگاه ها شده است و باعث شده قیمت برق در سوئد و نروژ با تقریباً صفر یکی از کوچکترین ها در جهان باشد. موفقیت تولید الکترونیک که مهمترین ماده اولیه در استخراج ارزهای دیجیتال است ، این منطقه را به پناهگاهی امن برای صادر کنندگان ارزهای رمزپایه تبدیل کرده است که می تواند سود توسعه دهندگان را افزایش دهد. در نتیجه قزاقستان ، کانادا و ایسلند سایر کشورهایی هستند که بیشترین سهم را در استخراج ارز نسبت به سایر کشورها دارند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل