رسانه سلامت و دانشکسب و کار سلامتی

بهترین کرم پودرها برای گریم عروس چیست؟

بهترین کرم پودر گریم عروس چیست؟ بنابراین برای انتخاب بهترین کرم برای آرایش عروسی، لازم است ایده هایی در مورد ساختار و عملکرد هر یک از آنها بدانید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و نکات آنها را دنبال کنید تا به راحتی کرم پودری برای آرایش عروس انتخاب کنید.

1- پوشش پودری با ماندگاری بالا

این محصول ساخت آمریکا بسیار ملایم و مناسب برای پوست های مختلط، خشک و حساس می باشد.

کرم پودر نارس به دلیل پوشش دهی بالا و 16 ساعت استفاده یکی از بهترین کرم پودرها برای آرایش عروس می باشد. این کرم حاوی عصاره گیاهانی مانند تمشک، هندوانه و سیب است که حتی با گذشت زمان نرمی و لطافت خود را بر روی پوست از دست نمی دهند.

اگر در محیطی مرطوب، گرم یا مرطوب زندگی می کنید، می توانید از این کرم بدون نگرانی از لایه برداری یا خراب شدن آرایش خود استفاده کنید زیرا در برابر حرارت و رطوبت مقاوم است.

کرم پوست اسکاندیناوی علاوه بر پوشاندن و مات کردن پوست های غیرطبیعی حرفه ای، آبرسانی نیز می کند.

2- مایع زیبایی فینیش طبیعی گوچی

یکی از بهترین پایه ها برای آرایش عروس. 40 سایه برای انتخاب وجود دارد، بنابراین پیدا کردن فونداسیون عالی آسان است. دارای فرمولی مناسب برای انواع پوست و تکنولوژی ویژه برای از بین بردن چین و چروک و لکه های تیره می باشد. پوشش متوسطی را ارائه می دهد، اما اگر می خواهید ظاهر کمی پرتر داشته باشید، به راحتی قابل ساخت است.

3- لباس دو نفره استی لادر (لباس دو نفره استی لادر)

این محصول بلژیکی است که به صورت 24 ساعته قابل استفاده است و دارای پوشش دهی بسیار بالا و SPF 10 می باشد. این کرم پودر برای مدت طولانی مات و طبیعی می ماند، اما روی پوست احساس سنگینی نمی کند و به آن اجازه تنفس می دهد.

ضد عرق بودن کرم پودر استی لودر این کرم را برای آرایش عروس مناسب کرده است.

بدون روغن و آلرژن است و می تواند خارش را برای ساعت ها کنترل کند. از این رو می تواند یکی از بهترین محصولات برای انواع پوست به خصوص پوست های چرب باشد.

4- شارلوت تیلبری Airbrush Flawless Longwear Foundation

برای کسانی که خواهان تاثیر کرم اسپری – بدون استفاده از رنگ اسپری هستند – این یک گزینه عالی است. شارلوت تیلبری به دلیل تولید محصولاتی که به طور طبیعی پوست را تمیز می کند، شناخته شده است و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست. مرطوب کننده و سبک، مقاوم در برابر رطوبت و آب است و حاوی یک ماده منحصر به فرد است که پس از استفاده پوست را خنک و شاداب می کند که برای عروس خانم ها ایده آل است. حاوی مجموعه ای منحصر به فرد از موادی است که به کاهش چین و چروک کمک می کند.

5- کرم درماکول فوفو مات (درماکول کنترل)

ساخت اروپا یکی از محبوب ترین پودرهای آرایش است. این محصول به دلیل پوشش دهی بالا و ماندگاری عالی از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است. زیرا ضد آفتاب و ضد آب است. این کرم برای انواع پوست مناسب است و آکنه، جوش و سیاهی زیر چشم را کاملا از بین می برد.

کرم پودر مات درماکول بسیار سبک بوده و پوست را تحریک نمی کند.

نتایج

برای خرید کرم پودر عروس می توانید به فروشگاه اینترنتی موراشین مراجعه کنید.