اقتصادی

بهترین کارنامه را در راستی آزمایی مشاغل ایجاد کنیم

آزمایی | استانی-اقتصادی | ایجاد

سلام دکتر/لرستان استاندار لرستان گفت: در راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده باید بهترین کارنامه را ایجاد کنیم.

فرهاد زیویار هفتم اسفند در کارگروه اشتغال لرستان که با رویکرد اشتغال پایدار در روستاها برگزار شد، اظهار کرد: در راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده باید با بیشترین نظارت‌ها بهترین کارنامه را ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه در جذب و اعطای تسهیلات اشتغال از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه طی یک سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و باید به همان مقدار در راستی آزمایی خوب عمل کنیم.

زیویار یکی از مهم‌ترین عوامل عدم توسعه یافتگی لرستان را عدم نظارت در زمان اجرا در ادوار گذشته برشمرد و افزود: امروز نظارت بیشتر نسبت به اهلیت‌ها به ویژه در طرح‌های اشتغال بسیار مهم و حیاتی است.

استاندار لرستان در مورد هماهنگی و همراهی دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و اداره‌کل کار و تعاون اجتماعی در راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده، اظهار کرد: هدف تمامی دستگاه‌های نظارتی در نهایت خدمت به مردم و انجام کار به نحو احسن است که هم جهت و همگام هستند.

بنابر گزارش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، لرستان تنها استان کشور است که برای اعطای تسهیلات اشتغال دارای سه فیلتر شامل اداره‌کل اقتصاد و دارایی، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و شورای توسعه و برنامه ریزی بوده که در راستی آزمایی طرح‌های اشتغال بسیار تأثیرگذار هستند.

انتهای پیام