بهترین قهوه ساز خانگی

تصور کنید صبح خود را با عطر دل‌انگیز قهوه و طعم بی‌نظیر اسپرسو آغاز کنید! این حس دلچسب با داشتن یک اسپرسو ساز خوب در منزل به راحتی قابل تحقق است. اما با وجود تنوع گسترده دستگاه‌های تهیه قهوه در بازار، انتخاب بهترین اسپرسو ساز خانگی می‌تواند دغدغه‌ بسیاری از افراد باشد.

سوالاتی مانند «اسپرسو ساز خوب خانگی چی بخرم؟»، «بهترین برند اسپرسو ساز خانگی کدام است؟» و «بهترین مدل اسپرسو ساز خانگی»، جزو مهم‌ترین سوالات قبل از خرید این محصول هستند که در این نوشته قصد داریم به آن‌ها پاسخ دهیم.

ابتدا باید گفت بهترین گزینه حال حاضر قهوه ساز کاراجا ساخت ترکیه میباشید که در بازار در دسترس است اما مدل های دیگر نیز در این مقاله برسی شده تا انتخاب راحت تری داشتته باشید.

بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی در بازار:

1. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM 2034

بهترین اسپرسوساز برای مصارف خانگی و کافه‌های کوچک

امتیاز: 8.6 از 10 

اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM 2034 با طراحی مدرن و کاربردی، انتخابی ایده‌آل برای قهوه‌دوستان و کافه‌های کوچک است. این دستگاه با توان بالا و فشار بخار 15 بار، عصاره قهوه‌ای غلیظ و خوش‌طعم را به شما هدیه می‌دهد.

اسپرسوساز خانگی مباشی مدل ME-ECM 2034 با عملکرد آسان، تنوع در تهیه نوشیدنی‌های گرم، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب، جزو بهترین اسپرسو ساز خانگی بازار ایران است و می‌تواند لحظات دلچسبی را برای شما رقم زند.

مزایا:

معایب:

جهت خرید و آگاهی از آخرین قیمت های محصولات کاراجا در ایران می توانید بدون واسطه با وارد کنندگان این برند مرغوب با شماره تماس 09144852329 در ارتباط باشید.

2. دستگاه اسپرسو ساز مباشی مدل ME ECM2500

بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی برای هر سلیقه‌ای

امتیاز: 8.4 از 10 

دستگاه اسپرسو ساز مباشی مدل ME ECM2500 با طراحی شیک، مدرن و کاربردی، یک انتخاب خوب برای افرادی است که می‌خواهند در منزل قهوه‌های خوش‌مزه و بی‌نظیر درست کنند.

این دستگاه با توان ۱۲۵۰ وات و فشار بخار 15 بار، اسپرسویی با کیفیت و غلظت بالا تولید می‌کند. مخزن شیر 500 میلی‌لیتری و مخزن آب 1.8 لیتری آن، امکان تهیه نوشیدنی‌های متنوعی را برای شما فراهم می‌آورد.

گفتنی است، برند مباشی طرفداران زیادی در بازار ایران دارد و اکثر محصولات آن نیز جزو بهترین و ارزانترین اسپرسو ساز خانگی بازار محسوب می‌شوند.

مزایا:

معایب:

3. دستگاه اسپرسوساز برویل مدل BES870

دستگاه اسپرسوساز خانگی حرفه‌ای و تمام‌عیار

امتیاز: 8.8 از 10 

اسپرسوساز برویل مدل BES870، محصولی باکیفیت از برند نام‌آشنای برویل (Breville) استرالیا است که با طراحی زیبا و چشم‌نواز و عملکردی قدرتمند، تجربه‌ای لذت‌بخش از نوشیدن قهوه را برای شما به ارمغان می‌آورد. این دستگاه با بهره‌گیری از سیستم گرمایش Thermoblock، دمای آب را به‌طور دقیق و ثابت نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد تا قهوه‌ای با طعم و عطری بی‌نظیر را تهیه کنید.

دستگاه اسپرسوساز برویل مدل BES870، با طراحی زیبا و کاربردی، تجربه‌ای لذت‌بخش از دم‌آوری قهوه را ارائه می‌دهد. این دستگاه با قابلیت‌های پیشرفته، از جمله فشارسنج دقیق و سیستم گرمایشی سریع، به شما امکان می‌دهد اسپرسویی با کیفیت تهیه کنید. در کل، این محصول را می‌توانیم بهترین اسپرسو ساز خانگی برای افراد حرفه‌ای‌تر بدانیم.

مزایا:

معایب:

4. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

بهترین اسپرسو ساز کوچک و جمع‌وجور برای خانه 

امتیاز: 7.5 از 10 

این اسپرسو ساز خانگی با طراحی باریک، کم‌جا و زیبا، قابلیت تهیه انواع قهوه اسپرسو، کافه لاته و کاپوچینو را برای شما فراهم می‌کند. آماده‌سازی و گرم شدن بویلر در اسپرسو ساز خانگی دلونگی مدل «EC685»، کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد.

این دستگاه با توان 1350 وات، فشار بخار 15 بار و امکان استفاده از پودر قهوه و پد‌های ESE، یک قهوه اسپرسو با فوم عالی و در حد حرفه‌ای را برای شما تهیه خواهد کرد. اگر می‌خواهید بهترین اسپرسوساز خانگی کوچک را با قیمت نسبتا مناسب خریداری نمایید، این محصول می‌تواند برایتان مناسب باشد.

مزایا:

معایب:

5. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2020

ارزش خرید بالا و مناسب برای مصارف خانگی

امتیاز: 8.5 از 10 

اسپرسو ساز مباشی مدل «ME-ECM2020»، محصولی باکیفیت و خوش‌ساخت از این شرکت ژاپنی می‌باشد. شما می‌توانید از این دستگاه در خانه و محیط‌های اداری استفاده نمایید. جنس بدنه این دستگاه از استیل بوده و کیفیت خوبی نیز دارد.

این دستگاه اسپرسو ساز خانگی با رنگ زیبا و چشم‌نواز، فضایی دلنشین به آشپزخانه شما می‌بخشد. همچنین، با توان 1350 وات و فشار بخار 20 بار، عصاره‌گیری قوی و دقیقی را ارائه می‌دهد و یک قهوه با طعم و عطری بی‌نظیر برای شما تهیه می‌کند.

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2020 با وجود برخی معایب، انتخابی ایده‌آل برای مصارف خانگی و برای کسانی است که به دنبال تهیه قهوه‌ای با طعم و عطر بی‌نظیر هستند. این دستگاه با قدرت و عملکرد بالا، قیمت مناسب و کاربری آسان، ارزش خرید بالایی دارد. گفتنی است، این دستگاه جزو جدیدترین و بهترین مدل اسپرسو ساز خانگی در ایران به شمار می‌آید.

مزایا:

معایب:

مدل های دیگر قهوه ساز کاراجا از وبسایت رسمی karaca

 

خروج از نسخه موبایل