بهترین شوینده برای روکش صندلی ماشین

در ابتدا باید بگوییم که به چه وسایلی برای شستشوی صندلی ماشین نیاز دارید تا بتوانید کار خود را به راحتی آغاز کنید. شما برای انجام دادن این کار در اولین مرحله نیاز به یک فرچه و یک مایع ظرفشویی دارید تا بتوانید با استفاده از آنها سطح روی صندلی خودرو را تمیز کنید. همچنین برای شستشوی صندلی ماشین شما نیاز به آب داغ و کمی سرکه هم دارید تا با استفاده از آن سخت ترین لکه‌ها هم از بین برود.و در نهایت شما برای شستشوی صندلی خودرو نیاز به جاروبرقی و یک دستمال تمیز دارید تا تمامی گرد و غبارهای موجود در صندلی خودرو را از بین ببرید و فرایند تمیز کردن و شستشوی صندلی ماشین را آغاز کنید.

به این نکته مهم توجه کنید که فرچه‌ای که برای شستشوی صندلی خودرو و ماشین انتخاب می‌کنید به هیچ عنوان نباید زبر باشد زیرا ممکن است پارچه موجود در صندلی خودرو شما بسیار حساس باشد و در این مواقع باید از یک فرچه نرم استفاده کنید تا به پارچه هیچ آسیبی نرسد.

راهکار های شستشو صندلی خودرو

شستشوی صندلی ماشین یکی از مهم‌ترین کارهایی است که آن را باید به درستی انجام دهید اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه باید آن را به طور تمیز کرد که کیفیت بسیار زیادی پیدا کند و هیچ کثیفی نماند. شما می‌توانید در ابتدا صندلی‌های ماشین خود را جارو بکشید پس باید در اولین قدم تمامی گرد و خاک‌های موجود در صندلی ماشین را با استفاده از جاروبرقی از بین ببرید .پس برای این کار از یک جاروبرقی کمک بگیرید تا خاک‌های موجود در صندلی خودرو از بین برود.

می‌توان نتیجه گرفت که اولین مرحله برای تمیز کردن صندلی ماشین در “شستشوی صندلی ماشین”مربوط به جاروبرقی کشیدن است. بعد از اینکه جاروبرقی را استفاده کردید شما باید بعد از این مرحله از یک لایه نازک مواد شوینده استفاده کنید و مواد شوینده مورد نظر خود را بر روی صندلی خودرو بریزید. شما باید با استفاده از یک ابر صندلی خود را با مواد شوینده تمیز کنید تا هیچ کثیفی در آن باقی نماند.

مهم ترین مزیت روکش صندلی جک s5  تمام چرم این است که در تابستان موجب عرق کردن سر نشینان نمی شود

لیست قیمت قالیشویی

هر ساله اتحادیه قالیشویی تهران نرخ مصوب انواع را در قالب جدولی در وبسایت خود منتشر می کند. برای مشاهده لیست امسال دکمه زیر را لمس کنید.

تمیز کردن صندلی ماشین

بعد از اتمام شستشوی صندلی ماشین در مرحله مواد شوینده شما باید بعد از استفاده از این مواد دوباره از جاروبرقی استفاده کنید. همانطور که گفته شد اولین مرحله این بود که باید از جاروبرقی استفاده کنید تا گرد و غبار موجود در صندلی خودرو از بین برود و بعد از استفاده از جاروبرقی شما باید از مواد شوینده استفاده کنید تا کثیفی‌های موجود در صندلی از بین برود.

بعد از استفاده از مواد شوینده و تمیز کردن آن شما باید دوباره از جاروبرقی استفاده کنید تا لکه‌های موجود در صندلی خودرو از بین برود و همچنین صندلی خودرو خشک شود. بعد از جاروبرقی کشیدن مشاهده می‌کنید که صندلی خودرو با بالاترین کیفیت تمیز شده است و هیچ لکه‌ای در آن باقی نمانده.

مواد برای شستشوی صندلی

برای این کار کافی است ۲۵۰ میلی لیتر سرکه را با کمی صابون قاطی کنید و به آن کمی آب گرم اضافه کنید که بهتر است مقدار آن ۴ لیتر باشد. بعد از اینکه این مخلوط را آماده کردید شما باید مقدار کمی از آن را بر روی صندلی خودرو بریزید و با استفاده از یک حوله آن را تمیز کنید تا هیچ کثیفی در صندلی ماشین شما باقی نماند.

لیست قیمت قالیشویی

هر ساله اتحادیه قالیشویی تهران نرخ مصوب انواع خدمات قالیشویی را در قالب جدولی در وبسایت خود منتشر می کند. برای مشاهده لیست قیمت قالیشویی امسال دکمه زیر را لمس کنید.

استفاده از جوش شیرین برای صندلی خودرو

مواد بعدی که می‌توانید از آن استفاده کنید مربوط به جوش شیرین است که از آن استفاده بسیار زیادی می‌شود. به گفته کارشناسان و متخصصین قالیشویی جردن شما می‌توانید از جوش شیرین هم برای شستشوی صندلی ماشین استفاده کنید و حتی جوش شیرین باعث می‌شود بوی بد ماشین از بین برود. برای این کار کافی است کمی جوش شیرین را با یک لیتر آب مخلوط کنید و یک لایه نازک از مواد به دست آمده را بر روی صندلی خودرو بریزید و در این مرحله پیشنهاد می‌شود با استفاده از یک مسواک صندلی ماشین را تمیز کنید.

اگر از مسواک برای این مرحله استفاده کنید باعث می‌شود تمامی لکه‌ها از بین برود و حتی سخت‌ترین لکه‌ها را هم می‌تواند از بین ببرد.

تمیز کردن صندلی ماشین با شامپو فرش

یکی دیگر از روش‌های تمیز کردن صندلی خودرو که امروزه بسیار از این روش استفاده می‌شود مربوط به تمیز کردن صندلی ماشین با استفاده از شامپو فرش می‌باشد. همانطور که می‌دانید امروزه از شامپو فرش برای تمیز کردن فرش و همچنین پارچه های ضخیم استفاده می‌شود که به احتمال فراوان از شامپو فرش برای تمیز کردن مبلمان منزل خود هم استفاده کرده‌اید.

بهتر است بدانید که به گفته کارشناسان قالیشویی جردن شما می‌توانید از شامپو فرش هم برای تمیز کردن صندلی ماشین استفاده کنید و می‌تواند به راحتی لکه‌های صندلی ماشین را از بین ببرد. برای این کار کافی است کمی شامپوفرش را با مقداری آب ترکیب کنید و ترکیب به دست آمده را با استفاده از یک ابر بر روی صندلی خودرو بریزید و آن را به طور کامل تمیز کنید.

برای شستشوی صندلی خودرو شما نیاز به جاروبرقی و مواد شیمیایی مناسب دارید.

برای از بین بردن لکه های سرسخت شما میتوانید از جوش شیرین برای شستشوی صندلی ماشین استفاده کنید.

شما می توانید از شامپو فرش و یا مایع ظرفشویی برای شستشوی صندلیصندلی ماشین یکی از پرکاربردترین قسمت های اتوموبیل شماست که در معرض آلودگی های مختلف قرار میگیرد. آلودگی هایی همچون گرد و غبار، بوی عرق بدن، مواد غذایی، چربی و مایعات مختلف. علاوه بر کثیفی بوی بدی میگیرد که فقط با شستشو از بدن میرود. ما در تیم فروشگاهی سعی داریم این مقاله را با موضوع تمیز کردن صندلی ماشین در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بهترین راه حل های ممکن را برایتان نام برده و روش های انجام آنها را توضیح دهیم.

قبل از شروع تمیز کردن صندلی ماشین و شستشو عمقی بهتر است یک دست جاروکشی و تمیزکاری سطحی انجام شود. اگر قبل از شروع شستشو، موی حیوانات یا چسب و آدامس بر روی صندلی ها بود بهتر است به روش های اصولی رفع شود. سپس عملیات شستن روکش صندلی ها آغاز شود.

شستن روکش صندلی ماشین در لباسشویی

صندلی های خودرو به مرور زمان در اثر استفاده ی مکرر از صندلی ها و یا با ریختن مواد خوراکی یا آلایندگی های مختلف، نیاز به تمیز کردن دارند‌. برای یک تمیز کاری عمیق میتوانید با دراوردن روکش صندلی ها آن را در ماشین لباسشویی بیندازید. اما بهتر است روکش فابریک کارخانه ای را در نیاورید. زیرا بستن دوباره آنها کار دشواری است که شاید از پس آن برنیایید. به همین خاطر ما به افراد پیشنهاد میکنیم که به هنگام خرید خودرد بر روی صندلی ها و قسمت های مختلف داخلی روکش و کاور بکشند تا از کثیفی روکش های اصلی جلوگیری کنند. اما اگر روکش اصلی صندلی ها کثیف شد چاره ای نداریم جز تمیز کردن آنها که در ادامه به شما توضیح میدهیم.

دستگاه شستشوی صندلی ماشین

برای صندلی های پارچه ای میتوان از این دستگاه استفاده کرد، تا صندلی های خودرو را به صورت عمیق تمیز کند. شما با میتوانید بدون باز کردن روکش های فابریک صندلی، تمیزکاری عمیق انجام دهید. دستگاه صفرشویی قابلیت پاشش و مکش دارد.به نقل از : youtube برای کار کردن با این دستگاه باید در مخزن تمیز آن، مقدار مناسبی از مایع و آب را بریزید. دقت کنید که باید از شوینده ی مخصوص دستگاه استفاده کنید. زیرا این شوینده ها کف کمتری تولید میکند اما خاصیت تمیزکاری بالایی دارند. پس از شوینده های غیراستاندارد برای این دستگاه استفاده نکنید.

نازل دستگاه از دو بخش پاشش و مکش جداگانه درست شده. این دستگاه به صورت همزمان آب و شوینده را پودری بر روی سطح میپاشد و با بخش دیگر به صورت مکش قوی به مخزن آب کثیف منتقل میکند. این عمل سبب شده که آب در لایه های پارچه فرو نرود که باعث ایجاد کپک و بوی بد شود‌‌. قدرت تمیزکنندگی این دستگاه بسیار زیاد است و در مراکز کارواش نیز موجود میباشد. از این جهت برای تمیز کردن صندلی ماشین مناسب است.

 

خروج از نسخه موبایل