بسته شدن مرزهایی که نباید باز می‌شد!

بسته شدن مرزهایی که نباید باز می‌شد!

از فردا ، به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور و ورود این نوع ویروس از آنجا به ایران ، مرزهای زمینی ایران و عراق بسته خواهد شد و مسافران نمی توانند از هیچ یک از آنها سفر کنند ، اما مشخص نکنید با چه مجوزی مرزها باز شده اند و آیا باید اکنون قفل می شدند؟

به گزارش سلام دکتر ، به دنبال شیوع ویروس کرونا در انگلیس ، بسیاری از کشورها نظارت و مدیریت بیشتری برای محافظت از شهروندان خود انجام می دهند و بسیاری از پروازها و سفرهای مرزی خود را با سایر کشورها ، به ویژه انگلستان و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی تعطیل می کنند. . در همین راستا ، ایران همچنین پروازهای خود را به چند کشور محدود کرد و پروازهای انگلیس را تا 11 مارس ممنوع کرد.

اما اخیراً گزارش ها و اطلاعات کارمندان وزارت بهداشت و خدمات پزشکی حاکی از آن است که کرون انگلیس از طریق عراق وارد ایران شده است. و دیروز سعید نمکی وزیر بهداشت سخنان تندی به کسانی که از این آیین نامه پیروی نکردند ، داد.

وی افزود: چه زمانی به ما اجازه و اجازه عبور از مرز عتبات و بازگشت را می دهند؟ چه کسی نامه ای از من در این مورد دریافت کرده است. کدام یک از همکاران من با برخی از این گزارش موافق هستند؟ یک اتوبوس می رسد و ما در مرز آزمایش می شویم که یک فرد خوب بیرون می آید. این مرد خوب برای رفتن به شهر دیگری اتوبوس را ترک می کند. ما ردیابی می شویم و موارد مثبت جدید فقط در آنجا هستند. همکاران من چگونه باید هزینه کار برخی افراد را بپردازند؟ چه گناهی است که در 13 ماه باید موجی ایجاد شود ، ما باید موج را بشکنیم و شهید کنیم!

نمکی توضیح داد: من ناگهان نمی توانستم بشنوم که گروهی وجود دارد و بدون اطلاع ما رفت. در کشوری که رهبر معظم انقلاب می فرمایند چه موقع می خواهد یک جلسه مجازی برگزار کند ، باید از وزارت بهداشت مجوز گرفته شود. فرماندار می خواست به حرم برود امام گفت از وزارت بهداشت پرسید چه باید شود. برای دیگران امکان ندارد که آن را دنبال نکنند. بزرگان این طرح را دنبال کردند ، اما برخی اصلاً به این موارد توجه نکردند. هنگامی که یک اپیدمی او را گرفت و کشت ، گفته شد غلظت اکسیژن در جایی کاهش یافته است. طبق گزارشاتی که در جایی دریافت شده است ، بیمار دیر معالجه شده و همه این س questionsالات شروع شده است ، اما هیچ کس نگفته است که چه کسی این را دریافت کرده است پیک سابق در خوزستان است ، که منجر به نقض خط مشی ما شد ، که تا شب نمی خوابید ، چگونه اکسیژن می رسد ، چرا “کسی نمی آید و بیرون فریاد می زند که ما هیچ وسیله ای نداریم. چه کسی آتش را خاموش کرد؟ اما اگر خدای ناکرده دارو 5 دقیقه طول بکشد ، آنها هزار سایت و هزار شبکه اجتماعی راه اندازی می کنند. اینگونه نیست که می توانید کشور را بسازید. من هم نامه نوشتم. دیگر حوصله ما و همکارانمان نیست. ما برای شکستن امواج و دیگران برای ایجاد امواج ایجاد نشده ایم. همه باید این را بدانند. آنها همچنین باید ثبات را بدانند.

در همین راستا ، طبق گزارش های منتشر شده از فردا ، پنج مرز ایران و عراق برای تردد گردشگران بسته خواهد شد. جواد هدایتی – مدیرکل ترانزیت بین المللی و ترانزیت راه ها و بزرگراه ها – به سلام دکتر گفت: “به دلیل همه گیری کرونا انگلیس و تصمیم مرکز ملی کرونا از فردا ، همه مرزهای ایران با عراق بسته خواهد شد.” در نتیجه مرزهای عراق با خوزستان بسته شده و سایر مرزهای شهرهای آذربایجان غربی ، کردستان ، کرمانشاه و ایلام به زودی بسته خواهد شد.

وی افزود: مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان ، مرزهای مهران ، پرویزخان ، خسروی ، باشماق و تمارچین از جمله مرزهایی است که بسته شده یا به زودی بسته خواهد شد و مسافران نمی توانند به آنجا سفر کنند.

مدیرکل تور گفت: “رانندگان عراقی برای جابجایی یا حمل چمدان خود به مرز وارد کشور نمی شوند ، اما برخی از مسافران از مرز عبور کرده اند ، البته به صورت محدود”. ، کسانی که تابعیت دوگانه دارند ، به دلایل پزشکی در دسترس هستند یا گذرنامه ای از مرز دارند.

راهنمایی در پاسخ به این سوال که آیا تردد در مرزهای دیگر با این محدودیت روبرو شده است یا ممنوع است یا خیر؟ وی گفت: تاکنون تصمیم خاصی برای سایر مرزها اتخاذ نشده است اما تجارت با سایر کشورها نیز محدود و مدیریت شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید