بزرگ ترین تغییرات ای فوتبال 2025 موبایل

بازی ورزشی ای فوتبال 25 در اخرین اپدیتی که قراره بده یعنی امروز ، کلی تغییرات در کارت ها و در اب هوای بازی اعمال کرده که قراره اونهارو به صورت خیلی کلی تر بررسی بکنیم و ببینیم efootball 2025  چه تغییراتی داشته است.

بازی | موبایل

قبل از شروع بهتون پیشنهاد میکنم برای خرید های درون برنامه ای ای فوتبال از پی ام ای شاپ استفاده بکنید یک مرجع بسیار معتبر برای خرید دروت برنامه ای هستش.

مهم ترین تغییرات ای فوتبال 25 در اپدیت جدید

  1. تغییر کارت های بازیکنان 
  2. اضافه شدن کارت های اپیک
  3. بهینه شدن رابط کاربری 
  4. اضافه شدن var 
  5. اضافه شدن داور به گیم پلی 
  6. اضافه شدن نیمکت ذخیره و مربی به کنار زمین
  7. اضافه شدن عکاس و فیلم بردار کنار زمین
  8. تغییرات بزرگ گرافیکی 
  9. اضافه شدن اب و هوای برفی و بارونی 
  10. تغییر منو ها و رابط کاربری 

اینها بخشی از تغییراتی بودن که در پیش نمایش ها تونستیم ببینیم و تا حدی 100 درصدی پیاده سازی میشن روی نسخه اصلی بازی.

تغییر کارت های بازیکنان

بازیکنان و کارت های مختلف قراره تغییر بکنن و بالانس بشن به صورت ساده تر بخوایم بگیم به این صورته که بعضی کارتا قراره قوی بشن بعضیا ضعیف بشن 

اضافه شدن کارت های اپیک به efootball 2025

کارت های اپیک بیشتری قراره داشته باشیم و انتظار میره از نظر سنجی هایی که ای فوتبال گذاشته مسی و نیمار رو داشته باشیم.

بهینه شدن بازی 

در هر اپدیت برای سبک تر شدن و راحتی بازیکنان تغییراتی در رابط کاربری خواهیم داشت که به بهینه شدن بازی کمک بزرگی خواهد کرد.

بررسی اپدیت جدید ای فوتبال 25

اضافه شدن var  به ای فوتبال 

ممکنه شایعه باشه ولی تصاویری در اینترنت منتشر شده که نشون میده وی ای ار به ای فوتبال موبایل اضافه شده و اینکه چطوری قراره کار بکنه دقیقا مشخص نیست ولی در صورت اضافه شدن کلی حس واقع گرایانه قراره منتقل بکنه به بازیکنان.

اضافه شدن داور به گیم پلی 

اگر دقت کردن باشین شما داور رو وسط زمین درحال اکشن و دویدن مثل بازیکنان نمیدیدن، از این اپدیت به بعد قراره شاهد حضور داور در بازی باشیم که به گیم پلی طبیعی تر قراره کلی کمک بکنه .

اضافه شدن نیمکت ذخیره و مربی به کنار زمین

در کنار زمین قراره بازیکنان ذخیره به همراه مربی تیم رو ببینیم که در گذشته وجود نداشته ولی از این اپدیت به بعد قراره اونارو در گیمپلی داشته باشیم.

اضافه شدن عکاس و فیلم بردار کنار زمین

در نسخه های قبلی ای فوتبال موبایل کنار زمین خیلی خالی بود و حقیقتا چیزی زیاد به چشم نمیومد ولی از این اپدیتت به بعد کنار زمین و در هنگام کرنر زدن و پرتاپ توپ اوت شما خبرنگاران و عکاسان رو قراره ببینید.

تغییرات بزرگ گرافیکی ای فوتبال 2025 موبایل

تغییرات بزرگ گرافیکی همیشه در اپدیت ها بوده است علتش هم اینه که باید با بازی های دیگه رقابت بکنه و تکنولوژی روز به روز درحال تغییره و نمیشه که گرافیک این بازی معروف ثابت بمونه، پس ما کلی بهبود گرافیکی قراره ببینیم پس بهتره گوشیاتونو قوی تر کنید.

اپدیت جدید ای فوتبال موبایل

اضافه شدن اب و هوای برفی و بارونی به ای فوتبال موبایل

در گذشته یک حالت مصنوعی وجود داشته و یکپارچه بودش حالا قراره اب هوا های مختلف رو داشته باشیم و این عالیه، میتونیم قبل از مچ ها مشخص بکنیم و یا رندوم بزاریم بمونن.

تغییر منو ها و رابط کاربری 

اگر وارد بازی شدین و دیدن که یکم بازی منو هاش تغییر کرده و شاید نا اشنا باشین با محیط تعجب نکنید چون یک مورد عادی هستش و در هر اپدیت تغییراتی در منو های بازی ایجاد میشه و اسم بعضی بخشا شاید عوض بشه.

نکته مهم درباره اپدیت efootball 2025 mobile 

کونامی اعلام کرده که چند ماه پس از انتشار اپدیت قراره که تمامی اکانت های غیر فعالش رو پاک کنه و این عمل غیر قابل بازگشته پس داخل اکانتاتون باشین و فعالیت بکنین تا پاک نشه.

منابع : pmashop.ir

eFOOTBALL 25 MOBILE LEAKED GAMEPLAY 

‫2 دیدگاه ها