اقتصادی

برگزاری سومین دوره جشنواره طراحی صنعتی ایران

ایران | برگزاری | برنامه لیمویی

سومین دوره جشنواره طراحی صنعتی ایران، به همت معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و کریدور صادرات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همکاری مرکز طراحی ایران با هدف ترویج طراحی صنعتی، افزایش استفاده از طراحی در توسعه محصولات دانش‌بنیان، ایجاد شبکه‌ طراحان ایرانی، ارتقای سطح صنعت طراحی ایران و حمایت از طراحی صنعتی در شرکت‌های دانش‌بنیان، نانویی و خلاق برگزار می‌شود.

به گزارش سلام دکتر، جشنواره طراحی ایران از سال ۱۳۹۹ هرسال همزمان با نمایشگاه «ایران ساخت» با هدف شناسایی و انتخاب محصولات دارای طراحی‌ ممتاز و سرآمد، در حوزه‌های ۱۰گانه این جایزه در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. علاوه بر برندسازی برای شرکت‌ها و محصولات برگزیده، فرصت منحصر به فردی را نیز برای طراحان خبره و خلاق به وجود می‌آورد تا به جامعه اقتصادی و زیست فناوری و نوآوری معرفی شوند.

مخاطبان این رقابت، طراحان و شرکت‌هایی هستند که محصول خود را با کمک طراحی صنعتی تولید کرده و سپس به فروش رسانده‌اند. حضور در جایزه طراحی صنعتی ایران برای تمامی شرکت‌های صنعتی و تولیدی اعم از دانش‌بنیان، خلاق، استودیوهای طراحی، استارت‌آپ‌ها، مخترعین و طراحان بلامانع و رایگان است.

از محورهای این جشنواره می‌توان به تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات و ماشین‌آلات صنعتی و رباتیک، محصولات هوشمند، صنایع دستی و تجهیزات گردشگری، طراحی و معماری فضای نوآوری و فناوری نوشت افزار، اسباب بازی و سرگرمی، بسته‌بندی و محصولات دیجیتال و شرکت‌های برتر صادراتی اشاره‌ کرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، تمام شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند در این رقابت شرکت‌کنند، متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۳۰ آذرماه جهت ثبت‌نام به سایت https://irandesigncenter.ir/۳rdfestivalregister/ مرکز طراحی ایران مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۳۱۰۳۱۳۰-۰۲۱ و ۶۳۱۰۳۱۱۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.