برنامه های دهه مهدویت در جمکران اعلام شد

برنامه های دهه مهدویت در جمکران اعلام شد

سلام دکتر/ قم معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تشریح برنامه های ده ساله مهدویت گفت: کمپین نیمه شعبان با عنوان “ما حمایت می شویم” در بسیاری از خانواده ها، فرهنگ ها، جامعه و سیاست رخ داده است، از جمله: این کمپین “ما حامی عشق مهدی هستیم” است.

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در جلسه شورای فرهنگی شهر قم که در سالن مجمع عمومی معاونت فرهنگی و اسلامی استان قم برگزار شد، گفت: ایده هایی وجود دارد. تدارک دیده شده در مسجد مقدس جمکران به مناسبت نیمه شعبان وی گفت: ستاد نیمه شعبان، تدارک ده ساله مهدویت و نیمه شعبان از جمله این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه کمپین نیمه شعبان با عنوان «ما حامی هستیم» در 6 بعد فردی، خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، افزود: شعار محوری این کمپین حمایت از عشق مهدی است. شش فردی و اجتماعی و ارزش های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی.

قائم مقام مسجد مقدس جمکران افزود: در قالب این ستاد زیارت بزرگ نیمه شعبان برگزار می شود. در پایان این سفر، حقیقتی که همه اعضای خانواده از آن حمایت می کنند دریافت خواهند کرد. اینجا مسجد مقدس جمکران است همه نیازمندان را آزاد کنید.

وی با اشاره به برنامه های ده ساله مهدویت در مسجد مقدس جمکران گفت: در ایام شعبان 13 شب را در مسجد مقدس جمکران جشن گرفتیم که اصفهان، البرز، مرکزی و زنجان در محدوده استان هستند. حومه شهر

حسین آبادی با بیان اینکه چهار کشور پاکستان، افغانستان، عراق و آذربایجان نیز در مسجد مقدس جمکران جشن خواهند گرفت، افزود: چندین مسابقه و جشن از جمله جشنواره ندورو، مسابقه کتابخوانی، جشنواره قاب فیروزه ای، جشنواره فیلم کوتاه منجی، اجتماع بانوان، مجمع خادمان منتظر، دعا و مناجات با حضرت حجت در نماز جمعه سراسر کشور از برنامه های تدارک دیده شده در ایام تعطیلی نیمه شعبان است.

وی با اشاره به برنامه ها و برنامه های شبانه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران گفت: این مراسم از ساعت 16 شروع و تا ساعت 12 ادامه دارد که با هدف ایجاد عشق، توجه و شور و نشاط برای قیام حضرت مهدی (عج) برگزار می شود. .» (عج) به تأخیر افتاد.

حجت‌الاسلام وطن‌خواه از مسئولان برجسته نظامی جشن‌های نیمه شعبان گفت: اگر بخواهیم تا 5 سال آینده 10 میلیون مسافر نیمه شعبان در قم داشته باشیم، رویداد فرهنگی بزرگی در قم خواهیم داشت، باید توضیح دهیم. قدم‌ها به سوی خودمان.»

وی افزود: ابتدا باید سخنرانی کنیم تا مردم قم احساس میزبانی کنند و احساس میزبانی کنند و این بازدیدکننده باید محلی باشد و هر محله ای ساماندهی شود. ثانیاً زائرانی که به قم می آیند، بهره معنوی و بهره مندی از حکمت این جشنواره داشته باشند.

نماینده نیروهای مسلح در جشن های نیمه شعبان افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم نشان داده شود تا مردم با تمام خلاقیت های خود متوجه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شوند.

انتهای پیام/