برنامه‌های شهر زیر زمینی در هفته کتاب

برنامه‌های شهر زیر زمینی در هفته کتاب

جزئیات ایده های تهران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در هفته کتاب اعلام می شود.

به گزارش سلام دکتر ، و به اداره ارتباطات و همکاری های بین المللی تهران و مرکز منطقه ای مترو ارجاع داده شده است ، در هفته کتاب و ادبیات ، از 24 تا 30 نوامبر سال جاری ، برنامه ها توسط معاون فرهنگی و ریاست جمهوری تهیه و ارائه می شود امور اجتماعی مرکز کار مترو تهران.

این هفته ، ایده های کند حرکت به ایستگاه های قطار دعوت شدند تا صفحات کتاب را بخوانند ، و به دنبال آن صدای مسافران در حال خواندن صفحات باشند. از این کتابها در بسیاری از برنامه های رادیویی مترو و صفحات رسانه های اجتماعی توزیع شده است.
این کار با هدف تشویق بیشتر مسافران به مطالعه کتاب و ایجاد تعامل بین دو گروه از مسافران با معاون فرهنگی و جامعه یک شرکت کوچک قایقرانی انجام می شود.
این هفته نسخه های حجمی پنج کتاب با عناوین مختلف در میدان حضرت ولیعصر (عج) ساخته شده است. همچنین در قطارها ، صفحات انتخاب شده از تعداد کتاب های نصب شده و مسافران قطار توصیه می شود که با خواندن این کتاب ها یا خواندن حداقل کتاب ، کل کتاب را بخوانند. چند پاراگراف از این کتابها در طول سفر.
در این هفته ، همراه با مطالب ارائه مقاله ، کارهای دیگری انجام شده است و می توان با بررسی “كدهای Q” ارسال شده در ایستگاه های قطار ، به ایده ها در انواع كتاب ها در قالب “قرائت” دسترسی داشت. اب. دسترسی به این برنامه مجموعه ای از کتابها و پرونده ها به صورت رایگان است.
من باید بگویم؛ اطلاعات پادکست در مورد موضوع کتاب و مطالعه ارائه شده است و در ایستگاه های منتخب در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل