برای استخر چه چیزهایی ببریم؟

یکی از مفرح‌ترین تفریحات آبی، ورزش شنا است. استخر شما اگر سر باز باشد فصل تابستان و اگر سر بسته باشد در هر فصلی از سال شنا کردن در آن لذت خاص خود را دارد. ازآنجایی‌که تجهیزات ورزشی این روزها شکل متفاوتی به خود گرفته است تا شما بتوانید ساده‌تر تفریحات ورزشی خود را از مبتدی تا حرفه‌ای دنبال کنید. تفاوتی نمی‌کند که خانم باشید یا آقا مقاله پیش رو برای آشنایی شما با وسایل مورد نیاز برای استخر رفتنتان در نظر گرفته‌شده است.و اگر میخواهید از قیمت بلیط موج های ابی برای کودکان مطلع شوید پس با ما همراه باشید.

 مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای استخر کدام است؟

اگر به دنبال یادگیری ورزش شنا هستید به یاد بسپارید که داشتن تجهیزات مرتبط روند یادگیری را برای شما سریع‌تر دنبال می‌کند. از سوی دیگر این وسایل مرتبط مزیت‌های را به جهت یادگاری شما به همراه دارد. در ادامه وسایل موردنیاز شمارا معرفی می‌کنیم تا از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید ما را همراهی کنید.

وسایل مورد نیاز برای استخر بچه‌ها

همان‌طور که می‌دانید برای بچه‌ها نیاز است وسایل آموزشی نظیر فین شنا، کفی شنا، تخته‌شنا، اسنورکل شنا، نودل شنا، بازوبند شنا، کش تمرین شنا، جوراب شنا، حلقه نجات و جلیقه نجات در صورت فراهم نبودن در استخر باغ نو دانشگاه الزهرا تهران تهیه شود. ازآنجایی‌که خرید وسایل ورزشی مناسب و استاندارد یک امر مهم تلقی می‌شود. نیاز است اشاره شود این مهم را برای شما در نظر گرفته است که از دمپایی مناسب در طول آموزش بچه‌ها در استخر بهره بگیرید تا سلامت پای آن‌ها تضمین شود.ازآنجایی‌که این تیم برگزیده نیاز روز بازار و جامعه را به‌خوبی شناخته است باید بگویم بر اساس اصول استاندارد روند تولید دمپایی‌های استخری دنبال شده است. پس با خیال راحت برای فرزند خود دمپایی موردنیازتان را به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

لباس شنا مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای استخر

اولین پارامتری که برای رفتن به استخر و پا گذاشتن به داخل آب به آن نیاز دارید لباس شنا است. لباس شنا بانام مایو شناخته می‌شود. این لباس باید از جنسی باشد که بدن شما به آن حساسیت نداشته باشد و سبب ملتهب شدن پوست شما با وارد شدن به آب نشود. بهترین مدل نمونه‌ای است که درصد نخ آن زیاد باشد. بهتر است سایزی را انتخاب کنید که نه خیلی چسبان باشد و نه خیلی آزاد باشد که در زیرآب سبب دست‌وپاگیر شدن شما شود.خانم‌ها می‌توانند استخری خود را ست بالباس شنا دنبال کنند تا استایل شیک‌تری داشته باشند. برای این منظور می‌توانید به سایت سری بزنید که ایده ال ترین ها چشم‌انتظار شما است.

دمپایی استخری استاندارد

ازآنجایی‌که سطح اطراف استخر لغزنده و مرطوب است به دو دلیل نیاز به دمپایی استخر دارید. در ابتدا به خاطر جلوگیری از لغزندگی و سپس به خاطر جلوگیری کردن از بروز بیماری‌های قارچی حتماً باید کفش و دمپایی مخصوص استخر با خود همراه داشته باشید. دمپایی‌های به گونه ای طراحی شده اند تا از پای شما به‌خوبی محافظت کنند. این محصولات پلاستیکی هستند و در مجاورت برخورد با آب پاره و آسیب‌دیده نمی‌شوند. از سوی دیگر کفی آن به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که از لغزندگی و پیچ‌خوردگی پای شما در طول مدتی که در استخر هستید جلوگیری می‌کند.آقایان برای خرید می‌توانند از محصولات دیدن کنند. این محصول نه‌تنها برای استخر که در حیاط منزل، باغ و استفاده در سرویس‌های بهداشتی انتخابی مناسب برای شما است.

کلاه شنا محافظت از تار موهای حساس شما

برای اینکه سلامت موی شما در آب استخر که کلر دارد حفظ شود. حتماً نیاز است بعد از تهیه یک لباس شنای ایده ال به دنبال فراهم کردن کلاه شنا باشید. کلاه همیشه استفاده می‌شود تا موی شما خشک و شکننده نشود. تفاوتی هم نمی‌کند که شما شناگر حرفه‌ای هستید یا آماتور این محصول یکی از کاربردی‌ترین وسایل بعد از مایو به شمار می‌آید. در زمان خرید دقت کنید خیلی تنگ نباشد تا سر شما تخت فشار قرار نگیرد و سبب بروز مشکلاتی در طول شنا کردن برای شما نشود.کلاه سیلیکونی و لاتکس دو انتخاب پیش روی شما است. کلاه سیلیکونی بادوام‌تر، معمولاً راحت‌تر و کمی ‌گران‌تر است تا سرتان را گرم‌تر نگه دارد. کلاه‌های لاتکس ارزان هستند، در مقایسه با کلاه‌های سیلیکونی دوام کمتری دارند ولی تنفس بیشتری نسبت به آن‌ها در پیش روی شما قرار می‌دهند.

گوش‌گیر برای کسانی که دچار عفونت گوش هستند

اگر نمی‌خواهید با قدم گذاشتن به داخل آب استخر تا همیشه از این کار پشیمان شوید، به شما توصیه می‌کنیم حتماً از گوش‌گیر بهره بگیرید. این محصول یک نیاز در زمان شنا به شمار می‌آید و ارزش آن را شناگران حرفه‌ای به‌خوبی می‌دانند. به این خاطر که مانع از ورود آب به کانال گوش شما می‌شود و از عفونت و درد گوش شمارا در امان نگاه می‌دارد. کسانی که تمایل به استفاده از این محصول ندارند بهتر است از قطره گوش استفاده کنند تا آب وارد گوش آن‌ها نشود. یا اینکه بعد از هر شنا گوش خود را به‌خوبی با دستمال خشک کنند تا نم آب سبب عفونت گوش آن‌ها نشود.

گیره بینی مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای استخر

اگر نمی‌خواهید آب وارد بینی و سینوس‌های شما شود توصیه می‌کنیم حتماً از گیره بینی استفاده کنید. افرادی که با سر به داخل آب شیرجه می‌زنند نسبت به افرادی که با پا به داخل آب می‌روند بیشتر به یک گیره بینی نیاز دارد. به این خاطر که آب با فشار بسیار زیادی از طریق بینی وارد سینوس‌های شناگر می‌شود و در طول گذر زمان آن‌ها را با مشکل روبرو می‌کند. حبس کردن نفس برای اینکه به یک شناگر حرفه‌ای تبدیل شوید به کمک بینی گیر برای شما فراهم می‌شود.

عینک شنا دنیا با دید بهتری را زیرآب فراهم می‌کند

شاید یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد نمی‌توانند به‌خوبی شنا کردن را یاد بگیرند عدم دید کافی داشتن در آب است. از همین رو توصیه می‌شود حتماً از یک عینک شنا استفاده کنید و سپس آموزش دیدن را از اول آغاز کنید. بدون تردید شاهد تغییرات چشم‌گیری در طول یادگیری خود خواهید بود. عینک شنا نه‌تنها به‌سلامت چشمان شما در آب استخر کمک می‌کند که سبب می‌شود شما دید بهتری داشته باشید. این امر به شما در نفس‌گیری هم کمک می‌کند چون دیگر دنیای ناشناخته‌ای در پیش روی شما نیست که برای تماشای آن مردد باشید و مدام زیرآب دست‌وپا بزنید.

حوله استخری فراموش نشود

حوله ورزشی یکی دیگر از وسایلی است که همراه با وسایل بهداشتی نظیر شامپو و لیف اهمیت خود را بعد از شنا کردن به شما نشان می‌دهد. وقتی‌که با تنی خسته از آب بیرون می‌آید و رفتن زیر دوش آب خستگی شمارا به درمی‌کند. نیاز به یک حوله خشک و تمیز اهمیت خود را نشان می‌دهد. حوله‌های استخری خیلی بزرگ و دست پاگیر نیستند و شما به‌راحتی می‌توانید آن را در ساک ورزشی خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که بعد از خشک‌کردن خود بهتر است حوله را در یک نایلون پلاستیکی قرار دهید تا وسایل شما خیس نشود.

وسایل بهداشتی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای استخر

برای اینکه بعد از شنا بدن شما خشک و پوست‌پوست نشود توصیه می‌شود وسایل بهداشتی متناسب با خود همراه داشته باشید. استفاده از یک شامپو بدن ‌به همراه یک نرم‌کننده پوست از خشکی پوست شما بعد از شنا جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از یک شامپو نرم‌کننده مو نیز از خشک شدن و شکننده شدن موهای شما جلوگیری می‌کند. لیف هم برای شستن بدنتان لازم است. در پایان می‌توانید از گوش پاک و برس و یا شانه برای شانه کردن موها و خشک‌کردن گوش خود استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای استخر و یک ساک ورزشی

یکی از مهم‌ترین وسایلی که برای جمع‌بندی کردن تمام وسایل در کنار یکدیگر به آن نیاز دارید. ساک ورزشی که بهتر است از پارچه‌های ضد آب برای این منظور استفاده شود تا نم محیط استخر سبب آسیب دیدن آن و نفوذ این رطوبت به وسایل ورزشی شما نشود. هرچقدر این ساک ورزشی سبک‌وزن‌تر باشد کار شما ساده‌تر می‌شود. چون تمام وسایل شما و حتی کودکان مثل ، حوله و وسایل بادی را در خود جای میدهد. حجم وسایل شما زیاد و وزن آن‌ها نیز قاعدتاً زیاد است و روی دوش انداختن آن درصورتی‌که وزن آن زیاد باشد به شانه شما آسیب می‌زند.

درباره هتل پارس کاروانسرای آبادان

هتل لوکس پارس کاروانسرای آبادان فعالیت خود را از سال ۱۳۵۰ شروع کرد و طی سال های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۴ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارس کاروانسرای آبادان از سال ۱۳۸۷ به مجموعه گروه هتل های پارس پیوست. این هتل به دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر، فرودگاه و راه آهن در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد.هتل پارس کاروانسرای آبادان با محیطی دلنشین و زیبا دارای ۹۱ باب اتاق و سوئیت می باشد. استخر هتل کاروانسرا آبادان با خدمات منحصر به فردی چون رستوران نسترن به همراه سالن چند منظوره برای برگزاری مراسم، رستوران ارکیده، رستوران شقایق، کافی شاپ، آمفی تئاتر، استخر روباز ۲۴ ساعته، باشگاه بیلیارد ۲۴ ساعته، زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال ۲۴ ساعته، کتابخانه ۲۴ ساعته، تور گردشگری ۲۴ ساعته، پارکینگ، سالن همایش، کافی نت، پارک بازی کودکان، مرکز خرید، خشکشویی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، فست فود و چایخانه سنتی آماده پذیرایی از مسافران خطه جنوب کشور می باشد.

خروج از نسخه موبایل