رسانه عمومی

«بدون قرار قبلی» بهترین فیلم جشنواره مسکو

جایزه بزرگ بهترین فیلم، بازیگر و فیلم کوتاه جشنواره بین المللی فیلم مسکو به سینمای ایران رسید.

به گزارش سلام دکتر، چهل و چهارمین جشنواره فیلم مسکو روسیه کار خود را به پایان رساند و فیلم «بدون قرار» ساخته بهروز شعیبی برنده جایزه بزرگ بهترین فیلم (سن جرج طلایی) شد و پگاه آهنگرانی نیز برای بازی در این فیلم انتخاب شد. این. این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره شد.

همچنین فیلم «نسیم» به کارگردانی حمیدرضا قاسمی برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره مسکو (سنت جورج نقره ای) شد.

رسول صدر عاملی فیلمبردار ایرانی امسال یکی از داوران جشنواره فیلم مسکو است و فیلم‌های «بدون قرار» ساخته بهروز شعیبی در بخش اول مسابقه و فیلم «هجده هزار پا» مهدی شاه‌محمدی در کتاب. بخش مسابقه – ذخیره سازی رقابت جشنواره مسکو با آثار دیگر.

همچنین بخش ویژه ای با نام «تأثیرات فارسی» به سینمای ایران و فیلم های «مسیر» به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، «پسران دریا» به کارگردانی حسین قاسمی جامی و افشین هاشمی و «گرگ های دره سیب» به کارگردانی. فریدون نجفی – هر سه محصول بنیاد فارابی – و فیلم های کوتاه «مد» ساخته فردین انصاری، «دو پا» ساخته محمدرضا مرادی، «دکال» ساخته بابک مصطفوی و «جان بابا» ساخته سهیلا پورمحمدی از تولیدات جوانان. انجمن سینما در این بخش ویژه نمایش داده شد. تبدیل شود

فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» ساخته کاوه صباغ زاده نیز در بخش های غیر رقابتی جشنواره امسال با عنوان «پاورقی های روسیه» به نمایش درآمد که به تأثیر ادبیات و فرهنگ زبان روسی در آثار سینمایی اختصاص دارد.

انتهای پیام