رسانه سلامت و دانشکسب و کار سلامتی

با 10 علائم قطعی و تجربی جنین پسر آشنا شوید

پس از ورود به دوران بارداری، بحث پسر یا دختر با ظهور علائم و نشانه هایی که در مادر و تغییراتی در بدن و خلق و خوی زن باردار شروع می شود که نشان از دختر یا پسر بودن آن دارد. به عنوان یک مادر باردار، هیجان انگیز است که بدانید کودک در شکم شما یک دختر کوچک زیبا است یا یک پسر کوچک جذاب.

 

همه می دانند که نشانه های پسر داشتن یک افسانه قدیمی است. اما اگر درست باشند، آیا نشانه های مشخصی مبنی بر علامت قطعی جنین پسر وجود دارد؟ لطفا فقط چند دقیقه وقت بگذارید تا این علائم را بشناسید.

 

بارداری پسر چه تغییراتی در مادر باردار ایجاد می کند؟

 

زمانی که پوست دست ها در دوران بارداری خشک می شود یا آکنه روی صورت ظاهر می شود باید منتظر تولد جنین پسر باشید، زیرا اینها نشانه بارداری پسر است اما تنها علامت بارداری برای جنین پسر نیست. . . .

 

وقتی باردار می شوید خوشحال هستید، اما مهمتر یا جالب تر است که بدانید جنین داخل شکم پسر است یا دختر؛ با علائمی که در این مطلب خواهید خواند می توانید جنسیت جنین را بدانید.

 

علائم جنین پسر در دوران بارداری

برخی از علائم رایج پسردار شدن در دوران بارداری عبارتند از:

 

1. حالت تهوع صبحگاهی نداشته باشید

 

عدم وجود حالت تهوع صبحگاهی نشانه پسر بودن جنین است. وقتی تهوع صبحگاهی را تجربه نمی کنید، این یکی از علائم جنین پسر است.

 

2. مقدار ضربان قلب در بارداری پسر

 

اگر متوجه شدید که ضربان قلب شما کمتر از 140 ضربه در دقیقه است، می تواند نشانه این باشد که شما یک پسر باردار هستید.

 

3. بروز جوش و آکنه در بارداری پسر

 

یکی از نشانه های پسر دار شدن ظاهر شدن جوش ها و آکنه ها در دوران بارداری است. به دلیل تغییرات هورمونی دچار تغییرات پوستی می شوید که از علائم جنین پسر است.

4.ویار به غذای ترش یکی از علائم قطعی جنین پسر

 

زمانی که پسری را باردار می شوید، ولع شدیدی به غذاهای تند و شور دارید، یکی از نشانه های بارداری پسر این است که غذاهای ترش و شور را دوست دارید.

 

5. وضعیت بارداری پسر

 

وضعیت شکم یکی از رایج ترین علائمی است که می تواند جنسیت را تعیین کند و اگر شکم به سمت پایین باشد نشان دهنده این است که شما جنین پسر را حمل می کنید.

 

6. تغییرات شخصیتی

 

جنسیت فرزند شما تأثیر کمی بر رفتار شما دارد، زنان پرخاشگر، جسور و مسلط پسر به دنیا می آورند و جنبه های رفتاری با سطوح بالاتر تستوسترون مرتبط است.

 

7. سردی پا در دوران بارداری

 

احساس سردی مداوم پا در دوران بارداری یک علامت قطعی جنین پسر است.

 

8. رشد مو در دوران بارداری و حاملگی پسر

 

یکی دیگر از نشانه های رایج پسردار شدن، سرعت رشد مو است، اگر کودک شما پسر باشد، موهای شما سریعتر از حد معمول رشد می کند.

 

9. وضعیت خوابیدن در دوران بارداری فرزند پسر

 

در دوران بارداری اغلب احساس خستگی می کنید، در چنین شرایطی اگر بیشتر به پهلوی چپ بخوابید، نشان دهنده این است که صاحب پسر خواهید شد.

 

10. خشکی دست ها یکی دیگر از نشانه های بارداری پسر است

 

دست های خشک و ترک خورده یکی دیگر از علائم جنین پسر است.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.