رسانه عمومی

بازگشت برنامه «کافه بازی» به شبکه دو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر سلام دکتر؛ پخش ادامه قسمت‌های فصل دهم برنامه «کافه بازی» با مروری بر آخرین تحولات حوزه تکنولوژی بازی‌های کامپیوتری از پنجشنبه سیزدهم آنلاین آغاز خواهد شد. 

برنامه «کافه بازی» با هدف حمایت از بازی‌سازهای ایرانی و فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای و مروری بر آخرین تحولات حوزه تکنولوژی بازی‌های کامپیوتری تهیه شده و ضمن معرفی بازی‌های رایانه‌ای ایرانی سعی می‌کند با دعوت از طراح و سازنده بازی‌ها به نقد و بررسی و کارشناسی بازی‌های مطرح دنیا نیز بپردازد. این برنامه شامل بخش‌هایی همچون معرفی بازی‌ها، معرفی نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه، مروری بر بازی‌های خاطره‌ساز کامپیوتری و… برای نوجوانان است که برای آنان جذابیت خاصی را به همراه دارد.

فصل دهم این برنامه از 5 خرداد سال جاری روانه آنتن شد و به دلیل تقارن با ایام محرم و صفر و پخش ویژه برنامه‌های شبکه به مناسبت این ایام ۱۴ قسمت آن روانه آنتن شد که از پنجشنبه این هفته ادامه قسمت‌های آن پخش خواهد شد. 

علاقه‌مندان جهت مشارکت در برنامه می‌توانند در هر قسمت با ارسال پاسخ سؤال پیامکی به شماره ۳۰۰۰۰۳۷۷ در نظرسنجی برنامه سهیم باشند. در قسمت پانزدهم این برنامه درخصوص اضافه شدن بخش جدیدی به برنامه همچون تجربه و معرفی بازی های رومیزی، معرفی سخت افزارهای روز دنیا، تولید بخش های گزارشی جدید نظرسنجی می‌شود.

عواملی که با فصل دهم این برنامه همکاری دارند عبارتند از: کسری کریمی‌طار، محمد طالبیان، امید صدیق ایمانی و محسن وفانژاد (کارشناسان برنامه)، حسین نعیم تبیانی، پارسا جودی و محمدمهدی ابراهیمی (دکور)، پویان رضایی، امید بوریان و فرزاد ابراهیمی (تصویربرداران)، مسعود کرامت‌فر و فرهاد تبریزی (صدابرداران) و علی معینی (تدوین).

برنامه «کافه بازی» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان، اجرای مرجان مروستی و سپهر ترابی و گویندگی مهراد میراکبری است که پنجشنبه‌‌ها ساعت ۱۶:۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ از این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/