رسانه عمومی

بازسازی ۷۹۳ اتوبوس در تهران طی۲ ماه/ جابه‌جایی روزانه یک میلیون مسافر با اتوبوس در پایتخت

معاون فنی شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: از شهریور تا مهرماه امسال 243 دستگاه اتوبوس عمومی و 550 دستگاه اتوبوس شخصی تعمیر و بهسازی شده است.

بهنام سعادت خانی در گفت وگو با سلام دکتر. وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دارای 4868 ایستگاه و 57 پایانه شهری است، گفت: تعداد خطوط اتوبوسرانی پایتخت 203 خط است که طول کل این خطوط 2666 کیلومتر و برای مردم است. میانگین سفر این اتوبوس ها حدود یک میلیون نفر در روز است.

وی در خصوص بازسازی و بهسازی اتوبوس ها با تاکید بر اینکه روند نگهداری، بهسازی و تعمیر اتوبوس ها به صورت شبانه روزی انجام می شود، گفت: آمار روزانه تعداد بازسازی و بهسازی اتوبوس ها در این شرکت بستگی به سطح دارد. . بازسازی می شود، اما بسته به زمان بندی، تا پایان امسال باید 800 دستگاه اتوبوس دولتی (دو کابین) و 600 اتوبوس شخصی نوسازی شود.

سعادت خانی ادامه داد: از شهریور ماه سال جاری تا مهرماه سال جاری 243 دستگاه اتوبوس شخصی و 550 دستگاه اتوبوس شخصی تعمیر و بهسازی شده است و در مورد چند اتوبوس کوچک نیز باید اعلام کنم که بخش خصوصی تغذیه خواهد شد. جهت اصلاح اتوبوس هایی جهت تعمیر تنها اتوبوس های این قسمت داده شده است.

معاون فنی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه تعمیرات با توجه به مشاوره تخصصی در سه مرحله انجام می شود، تصریح کرد: مرحله اول شامل تعمیر کلیه قطعات فنی داخل اتوبوس مانند موتور، گیربکس و سایر وسایل قطعات و غیره مرحله دوم شامل بازسازی اتاق و بدنه و مرحله سوم شامل فضای داخلی، روشنایی، صندلی ها و کلیه تجهیزات کابین است و سعی می کنیم عیوب اتوبوس هایی که برای تعمیر به شرکت آورده شده است را بین صبح تا بعد از ظهر برطرف کنیم. . اگر اتوبوس به قطعه جدید نیاز داشته باشد، تعمیر بیش از 24 ساعت طول خواهد کشید. در غیر این صورت مراحل تعمیر در همان روز انجام می شود.

انتهای پیام