رسانه سلامت و دانش

این گوشی تجربه کاربری متفاوتی خواهد داشت!

به گزارش خبرگزاری سلام دکتر، برند Moondrop بیشتر با ایرباد و هدفون‌های رده‌بالای خود شناخته می‌شود. حالا این شرکت تصویری از اولین گوشی هوشمندش را منتشر کرده است تا از ورود به حوزه‌ای کاملاً جدید خبر بدهد.

براساس گزارش زومیت، در نگاه اول، دکمه‌ی پاور و کنترل صدا در سمت چپ گوشی قرار دارند و طراحی کلی لبه‌ها صاف به‌نظر می‌رسد. Moondrop تاریخ معرفی و قیمت گوشی را ارائه نداده است.

این گوشی تجربه کاربری متفاوتی خواهد داشت!

باتوجه‌به اینکه Moondrop تخصص زیادی در حوزه‌ی تجهیزات صوتی دارد، انتظار می‌رود گوشی این شرکت مبدل دیجیتال به آنالوگ و آنالوگ به دیجیتال داخلی باکیفیت و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری داشته باشد.

اگر گوشی Moondrop با ویژگی‌های یادشده عرضه شود، می‌تواند رقیبی برای گوشی سونی مدل اکسپریا ۱ مارک ۵ باشد. این گوشی سونی به جک هدفون و پشتیبانی از صدا با وضوح کم‌نظیر و تعداد زیادی کدک صوتی مانند LDAC و aptX HD مجهز است.

برند Moondrop به طراحی‌های زیبا و منحصربه‌فرد محصولاتش شهره است و احتمالاً اولین گوشی خود را با طراحی خاص ارائه خواهد کرد.

227227

تیم تحریریه علمی پزشکی

من به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه مطالبی قابل فهم و مفید، به شما در درک بهتر مسائل سلامتی کمک کنم و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهم تا بهترین اقدامات را در این زمینه انجام دهید.