از عصر پنجشنبه ، 5 اوت ، غوغایی بین بچه های تئاتر به وجود آمد. توافق در مورد مرگ دوست و همکار … قرعه کشی مرگ این بار به آیدین الفت ، روزنامه نگار و صدابردار رسید.
آیدین الفت در تخت پادشاهی می میرد. این چیزی است که از دهان عبور می کند و به طور طبیعی ترس از درد و عصبی بودن را شامل می شود.
برخی از فعالان تئاتر اخبار را با انتشار داستان و پست در وب سایت خود اعلام می کنند ، اما این محتوا به تازگی حذف شده است. خانواده آیدین الفت از این ماجرا اطلاعی نداشتند و دوستانش از اینکه مادرش از طریق اخبار خبر مرگ پسرش را بشنود خوشحال نشدند. بازیگران محتوای خود را حذف کرده اند و خبرگزاری های رسمی نیز انتشار گزارش ها را متوقف کرده اند.
تصویر دردناک مادر آرشا اقدسی هنوز زنده است و در قلب ما زنده است و حالا جامعه تئاتر و خبر تصمیم گرفته است برای ارزیابی وضعیت مادر دیگری که نوجوان خود را داغ دیده است ، چند ساعت سکوت کند. بنابراین ، اگر اخبار داغ را منتشر می کنید ، سلام دکتر را ببخشید ، اما در زمانی که بسیاری از شهروندان ما برای عزیزان خود عزادارند و ویروس کشنده کرونا هنوز در حال گردش است ، سرعت انتشار خبر مرگ چقدر است؟
مانند آرشا اقدسی ، آیدین الفت مکان خاصی را انتخاب کرده است که سالها طول کشید تا به عنوان حرفه شناخته شود. یک برقکار
به عنوان طراح ، صدابردار و صدابردار ، او در طیف گسترده ای از پروژه های تئاتر ، فیلم و موسیقی همکاری کرد و در تئاتر و موسیقی کار کرد.
الفات متولد 1973 ، مهندس برق و دانشجوی دکترای تحقیقات هنری است که مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صدا را از آکادمی علوم آمریکا دریافت کرده و از ITD در ایالات متحده فارغ التحصیل شده است. کانادا با مدرک صدا و ضبط دیجیتال. با راه اندازی مجموعه “شهر صدای ایران” ، الفت سعی کرد تمرکز بیشتری بر روی آموزش و ترویج فناوری صدا داشته باشد. همانطور که در همان رشته در دانشگاه تدریس می کرد ، یک سال پیش ، در آگوست 1999 ، در مصاحبه با سلام دکتر ، در مورد وضعیت فعلی این شاخه در ایالت کرونا صحبت کرد. وی امیدوار است که ثبت حوزه طراحی و فناوری صدا به عنوان اخلاق کاری منجر به گسترش این حوزه شود.
او توضیح داده است که حوزه طراحی و فناوری صدا در ژوئیه 1999 کار در ایران را در نظر نگرفته است ، اما تلاشهای او و همکارانش در دو سال گذشته منجر به حوزه ای موسوم به “طراحی و نهاد صدا” شده است. به عنوان شغلی در ایران و از این بابت خوشحال است.
الفت ، که علاوه بر مهارت های هنری خود در بخش آموزش و یادگیری در مدرسه و دبیرستان نیز کار می کند ، محیط سخت یادگیری در دوران کرونا را شرح می دهد.
او معتقد بود که کرونا شبیه زمان جنگ یا بسیاری از بلایای طبیعی دیگر بود. تغییر زمان برای یادآوری ارزش سلامتی به مردم.
اما اکنون ، در همان زمان تبدیل به دلیل بلع پروتئین از بین رفته است.
شامگاه پنجشنبه 5 اوت ، در صفحات شخصی بسیاری از فعالان تئاتر ، داستانی با زمینه سیاه ظاهر شد: “اتاق سفارش دهید! چی شد ؟! چرا ماجرا رفت؟! چرا ساکتی ؟!
کسانی که به دلیل شرایط خانوادگی نتوانستند خبر مرگ آیدین الفت را منتشر کنند ، تا حدی خود را از این طریق راحت کردند.
مرگ وی ، یکی دیگر از قربانیان بیشمار کرون ، بسیاری از دوستانش را وادار به انتقاد از روند کند واکسیناسیون کرده است ، وضعیتی که باعث شده بسیاری از شهروندان ما عزاداری کرده یا با سخت ترین شرایط روزانه مبارزه کنند. به
الفت ، که سال ها با گروه های تئاتر زیادی کار کرده است ، در موسیقی و سینما نیز فعالیت می کند. از جمله آثار او می توان به تدوین و کارگردانی “A Ni” توسط رضا درمیشیان و “Mi Seullull” توسط کیومرث مرادی ، “Ratan” توسط حمیدرضا آذرنگ ، “Assassin” توسط حمیدرضا نعیمی و … اشاره کرد. سال گذشته ، در جشنواره تئاتر فجر ، او بازیگران “Dragoni” ، پروژه جدیدی از کیومرث مرادی را طراحی و طراحی مجدد کرد ، که زمستان گذشته ساخته شد ، اما فرشته مرگ فضا را برای مشاهده کارهای همه بازی مهیا نکرد.
نگارش و اجرای “91913” با بازی بازیگران معروف سینما و تئاتر در تئاتر “حافظ” از دیگر فعالیت های وی است.
او همچنین در سرودن اشعار مشارکت داشت و انتشار خوانندگان “من آب هستم” و “من می خواهم مردم بفهمند” با اشعار ، موسیقی و صدا از دیگر خاطرات او است.
پایان پیام