رسانه عمومی

انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل در دامغان/ ۵ نفر دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار عبدالله حسنی گورب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت های فراوان از منازل و اماکن ارسالی، موضوع کار توسط پلیس آگاهی در دست بررسی است. ایستگاه 11 دامغان و بیان کرد: تیمی تخصصی ماموران با اخذ پرونده حادثه و بررسی سرقت ها شروع به توقف سارقان کردند.

وی با بیان اینکه هویت پنج سارق به دلیل استفاده از تجهیزات پلیسی در این زمینه است، گفت: این پنج سارق شناسایی و در حین انجام کار در انبار خود با دستگاه قضایی دستگیر شدند.قسمتی تکان دهنده.

فرمانده انتظامی ناحیه سمنان بابیان اینکه این افراد در مصاحبه فنی پلیس به 58 فقره سرقت از منازل و اماکن شخصی در دامغان اعتراف کردند.

حسنی با بیان اینکه مقدار قابل توجهی اموال مسروقه نیز از انبار متهمان کشف و برداشت شد، تصریح کرد: با دستگیری این افراد گروه سارقان حرفه ای منازل و اماکن منهدم شده است. عمل کنند نابود می کنیم

وی افزود: با توجه به اینکه این سرقت ها در مکان هایی اتفاق می افتد که تجهیزات امنیتی کافی ندارند، لذا از وقوع و تکرار این گونه جرائم توسط شهروندان جلوگیری شود. دزگیر و باید از اقدامات پیشگیرانه در منازل خود استفاده کنند.