اقتصادی

انعقاد ۱۳۹ قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی تهران

۱۳۹ | انعقاد | با

سلام دکتر/تهران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از انعقاد ۱۳۹ قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

سعید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار سلام دکتر با بیان این مطلب بیان کرد: در راستای این قراردادها ۶۵.۵ هکتار زمین صنعتی به شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور و توانمند با پیش‌بینی اشتغال ۴۳۰۰ نفر واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: از میان قراردادهای منعقد شده ، ۹ واحد به بهره‌برداری رسیده که زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم آورده است؛ برای بهره‌برداری از این واحدها ۲۷۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ادامه داد: همچنین ۸۵ قرارداد در مرحله تخصیص زمین ، ۱۹ قرارداد در مرحله دیوار کشی، ۲۵ قرارداد در مرحله نصب سوله و یک قرارداد در مرحله نصب ماشین‌آلات است.

صادقی، تصریح کرد: طی سال گذشته نیز ۵۹ قرارداد با شرکت های دانش بنیاد منعقد شد که در این راستا ۲۷.۴ هکتار زمین به آنها واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران همچنین با بیان اینکه ۱۶۲ واحد مستعد دانش‌بنیان شناسایی شده است، افزود: در این راستا با همکاری مشاوران تخصصی ۶۲ واحد مستقر در شهرکهای صنعتی تهران، دانش بنیان شده است.

صادقی افزود: از ابتدای این سال هم ۴۰ درخواست شرکت‌های دانش بنیان جهت استقرار در شهرک‌های صنعتی به مساحت ۳۸ هکتار به این شرکت واصل شده که در شرف عقد قرار داد هستند.
انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.