انتظارات از مجلس انقلابی بالا است

انتظارات | انقلابی | لابی

انتظارات از مجلس انقلابی بالا است

سلام دکتر/ قم آیت الله حسینی بوشهری بر لزوم تلاش مجلس فعلی برای رفع مشکلات تاکید کرد.

آیت الله حسینی بوشهری عصر امروز در دیدار با هشت تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: برخی وظایف بین حوزه و مجلس شورای اسلامی و کسانی که قابل تفکیک نیستند، تقسیم می شود.

وی افزود: انقلاب حاصل سرمایه گذاری انبیا و اولیاء (علیهم السلام) متعلق به امام خمینی (ره) است.

یکی از اعضای شورای ملی دانشگاه‌ها با اشاره به این موضوع، دوستان و دشمنان به کار ما نگاه کردند و گفت: فکر نکنیم اگر کسی را کنترل می‌کنیم، کسی ما را کنترل نمی‌کند، اما اگر در مجلس هستید مراقب باشید. کشورهای مختلف. ” تشخیص اینکه آیا همه ما تحت عنایت خداوند هستیم یا خیر، به عهده شماست، پس مسئولیت داریم.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی وظایف زیادی بر عهده دارد که مهمترین آن قانون مداری است، گفت: مجلس شورای اسلامی وظایف بسیاری را بر عهده دارد که مهمترین آنها قانون مداری است.

وی افزود: شما باید همانطور که نیروهای نظامی از مناطق ما محافظت می کنند تا دشمنان وارد کشور نشوند و دائماً کشور را زیر نظر داشته باشید تا از ورود دشمنان به کشور جلوگیری کنید.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: سعی کنید در جلسات مجلس غیبت نکنید و همیشه در جلسات حضور داشته باشید. تیم قانونگذاری مجلس شورای اسلامی باید همیشه هوشیار باشد و قوانین را با توجه به شرایط تغییر و اجرا کند.

وی بیان کرد: باید چنین ارتباط راهبردی بین حوزه های علمیه و مجلس شورای اسلامی برقرار شود تا در مرحله اجرا هر چه بیشتر موثر واقع شود.

وی افزود: امروز علاوه بر دروس حوزوی، شوراهای دانشگاهی ما نیز از آموزش عالی و مسائل روز این کشور مطلع هستند و این امر در عمل با همکاری مجلس سنا بسیار مفید خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید