رسانه عمومی

افزایش ۵۶ درصدی درآمد شهرداری تهران در ۸ ماهه سال جاری

معاون تجارت و بازرگانی تهران از افزایش 56 درصدی درآمدهای استان تهران در 8 ماهه سال 1401 خبر داد.

لطف اله فروزنده در گفت وگو با سلام دکتر وی از افزایش روند ثبت نام وجوه در شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: شهرداری تهران در 8 ماهه امسال 26 هزار و 600 میلیارد تومان منابع نقدی و غیرنقدی دریافت کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت افزایش درآمد شهر تهران افزود: همچنین درآمد شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل 56 درصد افزایش داشته است که 4 هزار میلیارد تومان بوده است. به آبان ماه سال جاری اختصاص یافته است. .

فروزنده با اشاره به آمار ثبت نام مالی در استان تهران گفت: استان تهران در 8 ماهه امسال 11 هزار و 200 میلیارد تومان صندوق ثبت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد افزایش داشته است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: بیشترین رقم مالی ثبت شده 2800 میلیارد تومان است که مربوط به آبان ماه امسال است. این عدد نسبت به سال های گذشته رکوردی برای استان تهران محسوب می شود که در گزارش مقایسه ای درآمد شهر تهران از نظر ثبت قیمت، معاونت خدمات عمرانی و محیط زیست، سرمایه گذاری سازمان و منطقه 9 درج شده است. بیشترین آمار را دارند.

وی در خاتمه بر لزوم همفکری و هم افزایی تمامی معاونت ها، شرکت ها و نهادها در پیشبرد اهداف مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: امیدوارم با تلاش کارکنان شهرداری تهران و نزدیک به پایان سال . روند رو به رشد درآمد تهران بیش از پیش محقق خواهد شد.

انتهای پیام