اعلام موجودیت رسمی «انجمن علمی رسانه ایران»

با اعلام اولین موافقت پژوهشگاه علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تشکیل «انجمن علمی رسانه‌های ایران» به‌عنوان مجموعه‌ای با پوشش تمامی ابعاد حوزه‌های رسانه‌ای کشور، همایش بنیاد و اهداف گروه برگزار می‌شود. . این گروه توسط اعضای کمیته موسس امضا شد.

به گزارش سلام دکتر، جلسه کمیته موسس انجمن علمی رسانه های ایران روز چهارشنبه (10 آذر 1400) در محل ستاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

این تیم متخصص به ابتکار اعضای اجرایی حوزه مدیریت رسانه برای ایجاد ائتلافی کامل از تمامی فعالان علمی صنعت رسانه برای توسعه علمی فرآیندهای مرتبط با رسانه به ویژه مدیریت رسانه است. دانشجویان کنفرانس های علمی و رویدادهای حرفه ای را در بسیاری از زمینه های مرتبط با مدیریت رسانه در سراسر مرزهای دانشگاهی دنبال می کنند.

توسعه و ترویج نشریات تخصصی، علمی و دانشجویی در حوزه‌های صنعت رسانه، جمع‌آوری و تفسیر منابع علمی مرتبط با حوزه‌های مرتبط با مدیریت رسانه، همکاری عملی و مشارکت در اجرای طیف وسیعی از پروژه‌های مرتبط با صنعت رسانه، تأسیس. کمیته‌های علمی دانشجویی مشارکت دانشجویی: توسعه بین‌رشته‌ای این حوزه با برگزاری نشست‌های علمی با فعالان حوزه‌های علمی و حرفه‌ای در سایر حوزه‌های مرتبط، یکی دیگر از محل‌های برگزاری این گروه است.

علی اکبر فرهنگی، طاهر روشندل اربطانی، حسن خجسته باقرزاده، حسن بشیر، سید وحید عقیلی، داتیس خواجهیان، قاسم صفایی نژاد و مهدی قمصریان، مهدخت بروجردی علوی و هاجر آصف 10 نفر از اعضای مؤسس این گروه هستند.

در این جلسه همچنین مقرر شد مجمع عمومی این گروه در روز پنجشنبه (8 دی 1400) در سالن دانشکده نوآوری مدیریت دانشگاه تهران برای اعضای کمیته برگزار شود. مدیران و داوران ممکن است توسط اعضا انتخاب شوند.

تمامی کسانی که دانش پیشرفته یا پیشرفته در زمینه مدیریت رسانه و رشته های مرتبط دارند و قصد عضویت و حضور در اولین جلسه گروه را دارند می توانند به آیدی ماهانه سرپرست کانال (mediamgt@) پیام ارسال کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل