اعلام جزییات جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان درباره مراسم افتتاحیه ، نحوه تماشای فیلم ها و دیگر برنامه های جشنواره در این شهر توضیح داد.

به گزارش سلام دکتر ، “ایمان حجتی” درباره افتتاحیه جشنواره گفت: افتتاحیه جشنواره بر اساس تخیل است و با فرض اینکه عنوان جشنواره “سینما در تخیل” باشد ، این فانتزی در هیجان جشن است. آغاز ماه ربیع. در افتتاحیه مراسم. ”اجرا خواهد شد.

هنواره مراسم افتتاحیه در سالن اجتماعات بین المللی اصفهان

به گفته حجتی ، افتتاحیه جشن امسال ساعت 20 شب جمعه 16 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی اصفهان انجام می شود.

این جشنواره علاوه بر صفحات جشنواره ، به صورت زنده از تیوا و تلویزیون اصفهان پخش می شود.

وی ادامه می دهد: «سینما ساحل» با دو تئاتر نقش جهان و زنده رود به عنوان محل جشنواره در اصفهان و «سینما فلسطین» در اصفهان در میزبانان این جشنواره.

بررسی فیلم برای همه کودکان

حجتی می افزاید: امسال نمایش فیلم برای افراد دارای معلولیت به ویژه کودکان و جوانان نابینا و ناشنوا انجام می شود و در برنامه ذکر شده است. روش ما برای جشن گرفتن این است که برای همه کودکان فیلم های سینمایی بسازیم و این در چارچوب برنامه ها است. فیلم ها برای معلولان بسیار جذاب است و ما بیش از 7 فیلم برای این افراد نمایش می دهیم.

م Cinemasiar؛ فیلمی به اندازه یک شهر

حجتی گفت: امسال در برنامه سینماسیار ، نمایش فیلم به مناطق محروم اصفهان نیز کشیده شده است. در دو فصل قبل فیلم های خاطره انگیز کودکان و نوجوانان در این قسمت از اصفهان نمایش داده شد و امسال فیلم های منتخب مسابقه فیلم بلند ایرانی در این مناطق ظاهر می شوند و در واقع ما به اندازه شهر خواهیم داشت فیلم بسازید تا بچه ها و نوجوانان بتوانند همراه شوند.

bility در دسترس بودن داوران و گزارشگران جوان اصفهانی

حجتی تصریح کرد: در این مراسم حدود 700 نفر از متقاضیان کودک و نوجوان در فراخوان قاضی در اصفهان شرکت کردند و 370 نفر به صورت حضوری در یکی از سالن های تقسیم شده قضاوت می کنند و سایر افراد نیز به صورت آنلاین فیلم ها را قضاوت می کنند. علاوه بر این ، 10 روزنامه نگار جوان از اصفهان جشنواره را با خبرگزاری شرکتی پوشش خواهند داد.

فیلمهای اصفهانی جشنواره سی و چهارم

وی گفت: یکی از خوبی های جشنواره امسال این است که لوکیشن های سه فیلم جشنواره در منطقه اصفهان است و تهیه کنندگان این فیلم ها اصفهانی هستند.

حضور در بازدید از فرایبورگ ، خواهر شهر اصفهان در جشنواره امسال

مدیرکل این شرکت در اصفهان ادامه می دهد: امسال یکی از بین المللی ترین فیلم ها در فرایبورگ ، خواهر شهر اصفهان ساخته شد. در زمینه دیپلماسی مدنی ، با ارسال تماس ، توجه آنها را به شرکت در جشنواره امسال جلب می کنیم. همچنین یکی از کارگاه های جشن امسال توسط یکی از استادان “فرایبورگ” برگزار می شود.

فیلم ها فیلم هایی را برای کودکان در بیمارستان نمایش می دهند

وی توضیح داد: این مراسم برای پیگیری مقاله ایشان به بیمارستان ویژه کودکان امام حسین (ع) می رود و برنامه خاصی برای نمایش فیلم ها در سالن بیمارستان خواهیم داشت. این فیلم همچنین در تلویزیون در اتاق خواب کودکان ظاهر شد.

برنامه های رنام 50 برنامه در 15 منطقه اصفهان

حجتی گفت: گروه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهر اصفهان همزمان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان ، رویدادهای بزرگی را در بیش از 50 نقطه شهر برنامه ریزی کرده است و 50 برنامه در 15 منطقه. اصفهان برگزار می شود.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ، تحت حمایت علیرضا تابش ، از 16 تا 21 اکتبر 1400 (8 تا 13 اکتبر 2021) با موضوع “فیلم ، سرزمین خیال” برگزار می شود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل