استفاده از آب تصفیه شده، راهکاری برای کنترل بیماری سنگ کلیه

اگر جز دسته افرادی هستید که با مشکلات سنگ کلیه روبه شده‌اید و کلیه‌های شما سنگ ساز شده است این مقاله زندگی شما را زیر رو خواهد کرد. استفاده از دستگاه تصفیه آب و نوشیدن آب سالم و بدون مشکل، تا حد زیادی می‌تواند از بروز مجدد بیماری‌های کلیوی و مجاری اداری به خصوص سنگ کلیه و سنگ مجاری ادراری جلوگیری کند و راهی برای درمان سنگ کلیه شما خواهد بود.

آب هایی که در استان و شهرستان های ایران به دست مردم میرسد به صورت کامل و اصولی تصفیه نمیشوند و پر از سنگ های ریزی هستند که در بلندمدت مشکلات مختلفی را برای سلامتی به وجود می‌آورد.

سنگ کلیه چیست؟

بیماری سنگ کلیه، که بسیار نیز معروف است.

در واقع نفرولیتیازیس یا التهاب مثانه، هنگامی است که یک قطعه جامد از مواد (سنگ کلیه) در دستگاه ادرار ایجاد شود. سنگ کلیه به طور معمول در کلیه تشکیل می شود و بدن را در جریان ادرار رها می کند. یک سنگ کوچک ممکن است بدون ایجاد علائم عبور کند. اگر سنگ بیش از 5 میلی متر (0.2 اینچ) رشد کند، می‌تواند باعث انسداد حالب شود و در نتیجه درد شدیدی در ناحیه کمر یا شکم ایجاد کند. سنگ همچنین ممکن است منجر به خون در ادرار، استفراغ یا ادرار دردناک شود. تقریباً نیمی از افرادی که سنگ کلیه داشته اند، طی ده سال دیگر مبتلا می شوند.

آیا دستگاه تصفیه آب سنگ کلیه را درمان می‌کند ؟

خیر اینطور نیست. دستگاه تصفیه آب به صورت کامل نمی‌تواند باعث درمان قطعی شود. اگر بتوانید دستگاه مناسب و سالم خریداری کنید که سنگ های آب را در فیلتر خود جای دهد و در واقع مجهز به فیلتر تصفیه آب باشد در جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه به شما تا حد زیادی کمک خواهد کرد.

استفاده بلند مدت از آب تصفیه شده برای منزل خود باعث شده بهبود بیماری های کلیوی و درمانی خانواده میشود و افراد خانواده را از ابتلا به بسیاری از بیماری های مختلف در امان نگه دارد. افرادی که از دستگاه تصفیه آب استفاده می‌کنند این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

حال باتوجه به مواردی که گفته ایم شکی در مورد فواید و مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب وجود ندارد. اما سوال مهم‌تر این است که چطور میشود یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت مناسب و استاندارد های جهانی تهیه کرد ؟

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

مهم ترین نکته قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، شناخت کامل از شرکت یا سایتی است که قصد خرید از آن را دارید. یکی از شرکت‌های با سابقه و معتبر در زمینه فروش دستگاه‌ تصفیه آب خانگی، شرکت به آبی است. این شرکت یکی از عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب و فیلتر آن با پشتیبانی 1 ساله می‌باشد و امکان خرید نقدی و اقساطی را برای شما فراهم کرده است.

معرفی شرکت به آبی در سایت بیتوته

دستگاه تصفیه آب خانگی پرفکت واتر

دستگاه تصفیه آب پرفکت واتر بهترین و پرفروش ترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران است که ساخت کشور تایوان می باشد. این دستگاه دارای استانداردها و گواهی نامه های مختلفی است از جمله :

– دارای گواهی کنترل کیفیت و بهداشت آب Quality Water

– دارای استاندارد جهانی از سازمان بهداشت جهانی NSF

– دارای استانداردCE آب اروپا

– دارای گواهینامه از سازمان غذا و دارو آمریکا

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی پرفکت واتر

– شش مرحله ای معدنی ساز

– هفت مرحله ای قلیایی کننده

– هشت مرحله ای اشعه ماوراء بنفش

– هشت مرحله ای اکسیژن ساز (پرفروش ترین)

ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای معدنی ساز پرفکت واتر

– این دستگاه تصفیه آب جزو اولین مدل های آب تصفیه کن خانگی در ایران می باشد

– سیستم اسمز معکوس آن به صورت شش فیلتره کار تصفیه آب را انجام می دهد

– اگرچه به طور کلی آب را تصفیه می کند اما ویژگی های آب قلیایی و فیلتر اکسیژن ساز را ندارد

– قابلیت حذف رسوباتی که در کلیه انسان رسوب می کنند را دارد

– با فیلتر کربن اکتیو گرانول آن به حذف کلر می پردازد

– با فیلتر مرحله چهار به حذف املاحی همچون آلومینیوم، نیترات، آرسنیک و نیتریت می پردازد

– در فیلتر مرحله شش املاح مفید و مورد نیاز به آب آشامیدنی افزوده می شود.

خروج از نسخه موبایل