رسانه عمومی

از پوستر جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها رونمائی شد

به گزارش خبرگزاری سلام دکتر از استان سمنان، دکتر حسن بنیانیان دستیار فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم رونمایی از پوستر اولین مراسم تاریخ نگاری به یاد لاله ها که امروز در بعدازظهر مقابل مراجع و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در جوار گلزار قاتلان. و تجربیات مربوط به شهدای ما از زوایای مختلف قابل بررسی است که تنها بخشی فعلی است که از این توان استفاده می شود.

بانیانیان با بیان اینکه از فرهنگ مدیریتی که پیش رو داریم می توان ایده های جدید مدیریتی را استخراج کرد، تاکید می کند: متخصصان مدیریت می توانند با استخراج آنها مشاوره دهند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان یاد و خاطره رهبر معزز مدافع مقدس شهید حسین خرازی، فلسفه و ارزش های معنوی نهفته زندگی و رفتار تخریب کنندگان را ابزاری برای انجام کار دانست. . تلاش علمی وی گفت: استاد روانشناسی اجتماعی و مدیریت با کمک دانشجویان خاطره نویسی آینده و جنگ را با نگاهی علمی و نکات جدید را مرور می کند.

دکتر مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه سمنان نیز با بیان اینکه اولین همایش تاریخ نویسی یادواره لاله ها یکی از برنامه های جشنواره علم، فرهنگ و هنر امامت دوم و مهدویت است، اظهار داشت: این همایش تاریخ نویسی یادواره لاله ها است. در ماه های رجب و شعبان با همکاری موسسه امامت و مهدویت منطقه سمنان برگزار شد.

وی گفت: این جشنواره در 14 موضوع و به مناسبت یاد و خاطره امام معصوم 14 در چهار سطح دانش آموزی، دانش آموزی، خانواده های جهادگران و رزمندگان و آزادی برگزار می شود.

منصوری که همزمان با عید نیمه شعبان و پیاده روی از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران از برپایی آیین مهدوی یاد می کند، با نمایشی زیبا ابراز امیدواری کرد. زیبایی با پوستر این جشنواره تلاش خواهد شد تا این برنامه علمی در حد امکان برگزار شود. ، فرهنگ و هنر.

46