ارجونی: بعضی مداحان از سر ناآگاهی اشعاری را می‌خوانند که جای بسی تاسف دارد

ارجونی: بعضی مداحان از سر ناآگاهی اشعاری را می‌خوانند که جای بسی تاسف دارد

رئیس سازمان مداحان بسیج گفت: تعداد نمایندگانی که مقررات بهداشتی را رعایت نمی کنند بسیار اندک و حداقل پنج درصد است که به نظر من پنج درصد برای عاشقان امام زیاد است. حسین (ع) و باید کاهش یابد ”

به گزارش سلام دکتر ، بسیج مداحان ، یوسف ارجونی ، مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی درباره رعایت مقررات بهداشتی از طریق شورای مذهبی اظهار کرد: ، مراسم عزاداری را با رعایت کامل مقررات بهداشتی رعایت و جشن بگیرید.

رئیس سازمان ملی بسیج مداحان درباره مداحی جنجالی منتشر شده توسط نماینده ای در مشهد که بدون نقاب و از راه دور شعر می نویسد با این عنوان: “گاهی اوقات می بینید که ستایش می تواند آغاز کار من باشد.” و در صورتی که اینطور نیست ، از کل جامعه نمازگزاران و گروههای مذهبی درخواست می کند.

قبل از محرم مقررات بهداشتی اعلام شد

ارجونی درباره هشدارها و مقررات بهداشتی توسط بسیج عاشقان ملی توضیح می دهد: قبل از ماه محرم سیاست های بهداشتی برای همه بسیج عاشقان و نمایندگان سراسر کشور اعلام شد.

وی گفت: “در جلسه شورا ، ما به 10 هزار کارمند شورا هشدارهای عملی دادیم ، از جوانان استقبال کردیم و متخصصان را از طریق ویدئو کنفرانس استخدام کردیم ، بنابراین در این شرایط خاص کرونا ، می توانیم مقام معظم رهبری را به عنوان ایجاد کمیته مورد ستایش قرار دهیم. “مسافت طولانی به ما آموخت که امسال نیز افتخار کنیم.

در محل کار ، مردم را تشویق کنید تا به مسائل بهداشتی رسیدگی کنند

رئیس سازمان بسیج مداحان ادامه می دهد: کارکنان آژانس باید توجه خود را برای تجلیل از مراسم عزاداری به بهترین شکل ممکن و با کامل بودن مراحل بهداشتی ، به ویژه با کمبود امکانات ، جمع آوری کنند و از وسایل مورد نیاز به عنوان وسیله استفاده نکنند. بهانه ای برای نادیده گرفتن مقررات بهداشتی. تا حدی ، نباید فعالیت های روزانه یک متخصص پزشکی و بسیاری از عوامل که از دستورالعمل های بهداشتی پیروی می کنند زیر سوال رفت.

ارجونی تأکید کرد: س Myال من از همه وزرای اباعبدالله (ع) در بین نمایندگان این است که آنها برای رعایت فاصله و ماسک عزاداری کرده و مردم را تشویق به در نظر گرفتن مسائل بهداشتی کنند.

عاشقان باید به محتوای اشعار توجه کنند

او همچنین گفت: “س otherال دیگر من این است که طرفداران معروف باید به محتوای شعرهایی که می خوانند توجه کنند تا مردم بتوانند از تدوین استفاده کنند و در اشعار خود ، علاوه بر ستایش ، اعتماد و درک خود را برای مردم ابراز کنند. بگذارید چنین رویدادهای دیگری رخ دهد ”عاشورا به دلیل نابینایی افرادی که در مقابل امام خود ایستاده بودند ، رخ نداد و علاوه بر عزاداری ، مردم را به معرفت و فهم نیز رساند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل