ارائه یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به عشایر

سلام دکتر / لرستان معاون توسعه و منابع سازمان امور عشایر گفت: در برنامه ششم توسعه ، مواد ارزان قیمت و گران قیمت برای تولید گوشت قرمز بین نوازندگان توزیع شده است.

میرخورلی امروز در مراسم تحلیف مدیرکل امور عشایر لرستان با اشاره به جمعیت عشایری کشور اظهار داشت: جمعیت عشایری کشور یک میلیون و 170 هزار نفر در قالب 230 هزار خانوار است. حاوی 24 تا 25 میلیون راس دام و فعالیت اصلی آنها تولید گوشت قرمز است.

وی افزود: جمعیت عشایر یک هشتم و هشت درصد جمعیت کشور است و طی 50 سال گذشته به دلیل شرایط طبیعی که اجازه افزایش جمعیت را نمی دهد ، از ثبات نسبی برخوردار است.

معاون مدیریت منابع و توسعه سازمان امور عشایر با اشاره به اینکه دولت جنبه های مثبت برنامه ششم را احیا کرده است ، اظهار داشت: حمایت از عشایر ابراز شده و پیش بینی های خوبی هم در قالب کمک های بلاعوض و هم تسهیلات فراهم شده است.

میراخورلی ادامه می دهد: “این هزینه ها شامل پروژه ها ، تعمیرات جاده ها ، ساخت پل ، صفحات خورشیدی و مواردی از این قبیل می شود. اگرچه این اعتبارات اندک است ، اما قابل تأمل است.”

به گفته وی ، در برنامه ششم توسعه بیش از یک میلیارد تن مواد ارزان قیمت برای تولید گوشت قرمز به عشایر توزیع می شود كه بخشی از آن كمك خوبی در قالب دوازده و بازگشت است. پنج سال.

معاون وزیر در امور مدیریت و توسعه مرکز امور عشایر شامل: در ماده 52 ، یک طرح خوب اجرا شد. نزدیک به 800 میلیارد از 10 درصد شرکت ها در جهت زنجیره ای گوشت قرمز به عشایر ، همچنین به صورت مالیات بر ارزش افزوده ، زمان مناسبی از نظر 250 میلیارد در قالب مالیات بر ارزش افزوده است.

میراخورلی توضیح داد: در بند تبصره 4 ، با مجوز رئیس اجرایی ، در دو سال گذشته به 410 میلیارد سهم برای ایجاد شبکه آبرسانی رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه 34 میلیون هکتار ورزشگاه درجه یک در اختیار عشایر است ، بنابراین روند سازمان عشایر کمک به آنها برای پرورش گیاهان دارویی است.

در بخشی دیگر از سخنان خود ، این مقام مسئول با بیان اینکه عشایر به طور متوسط ​​25 درصد گوشت قرمز تولید می کنند ، افزود: هدف از مواد پرداخت شده در مواد 10-12 و بند 52 ماده 52 این است که افزایش متابولیسم در تولید گوشت قرمز. .

میراخورلی گفت: در حال حاضر برای هر 100 بز حدود 70 تا 75 بره ساخته می شود و ما به دنبال افزایش این مقدار هستیم. طی چهار سال گذشته تولید گوشت قرمز از 175000 مورد افزایش یافته است. تن تا 200000 تن. “

وی تأکید کرد: هدف ما این است که در صورت کنترل گله ، تغذیه و اصلاح نژاد ، تولید گوشت قرمز را 20 درصد افزایش دهیم و تولید گوشت قرمز را طی یک دوره پنج ساله 40 هزار تن افزایش دهیم.

در پایان ، معاون وزیر امور عشایری در امور مدیریت و توسعه ثروت ، با اشاره به اینکه تغذیه با جو م notثر نیست ، به عشایر توصیه کرد که در زمینه آموزش در زمینه تغذیه ، مدیریت و اصلاح نژاد با مسائل عشایری همکاری کنند ، زیرا این امر باعث افزایش هزینه ها می شود مالیات آنها افزایش یافته و مخارج دولت را کاهش می دهد. می دهد

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل