احتمال ورود “شهروند” به بورس

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از احتمال تجارت عموم شهروند خبر داد.

مجید فراهانی در مصاحبه با سلام دکتر ، وی با تأکید بر لزوم ورود شرکتها و سازمانهای شهرداری تهران برای ورود به بورس ، اظهار داشت: ورود شرکتها و سازمانهای شهرداری تهران در بورس اوراق بهادار نه تنها باعث افزایش مشارکت مردم در مدیریت شهری می شود بلکه زمینه ای برای شفافیت ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه شرکتهایی که وارد بازار بورس می شوند باید صورتهای مالی خود را منتشر کنند و نظارت و کنترل اقدامات مالی آنها افزایش می یابد ، افزود: برخی از شرکت های شهرداری تهران می توانند استانداردهای سازمان بورس اوراق بهادار را واگذار کنند و این اتفاق مهم باید رخ می داد. این بدان معنی است که ورود شرکتهای سودمند به بازار سرمایه تا پایان سال محقق می شود.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه پذیرش سهام شستا توسط مردم است ، گفت: اما این عقیده که شرکت ها باید در مدیریت شرکت کنند هنوز برقرار نشده است.

فراهانی ادامه داد: “پس از نظارت ، تصمیم گرفته شده است كه شهرداری تهران لیستی از شركتهای خود را كه می توان در بورس اوراق بهادار عرضه كرد ، ارائه دهد. به نظر می رسد كه شهروند تا پایان سال شانس بهتری برای ورود به بازار سرمایه و بورس دارد.” تجارت غیرنظامی در بورس کالا ذکر شده است ، اما باید توافق شود.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل