رسانه عمومی

اتمام گزینش نیروهای مراکز آموزشی غیر دولتی استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری سلام دکتر استان چهارمحال وبختیاری، افشین امیریان گفت: فرایندگزینش نیرو های مراکز آموزشی غیر دولتی که از ۲۴ مرداد ماه آغاز و تا ۲ شهریور ماه ادامه داشت، تعداد ۲ هزار ۵۶۹ نفر از نیرو های آموزشگاه های غیر دولتی فرایند گزینش را طی کردند که از این بین ۷۳۴ نفر از این نیرو ها، نیروی آزاد بدو ورود به مراکز غیر دولتی بودند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰ نفر از موسسین و مربیان کودکستان های استان نیز در اسفند ماه سال گذشته فرایند گزینش خود را طی نمودند.

وی افزود : یکی دیگر از فعالیت های ارزشمند گزینش استان گزینش ۱۳۰۰ نفر از قبول شدگان آزمون آموزگاری بود که با روش جدیدی فرایند گزینش این نیروها صورت گرفت.

امیریان در پایان با اشاره به اهمیت گزینش و نقش آن در تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب گفت : کلیه نیروهای به کار گیری شده در مراکز آزاد باید مورد تایید گزینش استان باشند و به کار گیری نیرو های آزد بدون تایید گزینش ممنوع می باشد.

وی در پایان از زحمات مدیر و کلیه نیروهای مدیریت هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان تقدیر کرد و افزود در سال جاری با توجه به تغییر روند گزینش و به کار گیری نیروهای جدید، فرایند گزینش نیروها با کیفیت بالاتری انجام پذیرفت.

46