اقتصادی

آهن چند؟ – سلام دکتر

آهن | پیج لیمویی | چند

قیمت آهن و میلگرد روز گذشته هم به روند کاهشی خود ادامه داد؛ به طوری که انواع تیرآهن بین سه تا هفت درصد نسبت به دوشنبه ارزان‌تر شد. میلگرد هم حدود نیم درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

به گزارش سلام دکتر، قیمت تیرآهن و میلگرد به دنبال افت نرخ ارز کاهش پیدا کرد. دیروز هر کیلوگرم میلگرد آجدار ۱۰ با کاهش ۰.۴ درصد در مقایسه با روز قبل از آن به ۲۵ هزار و ۳۰ تومان رسید. میلگرد ۱۲ هم کیلویی ۲۴ هزار و ۹۸۰  تومان درب کارخانه به فروش رسید که ۰.۴ درصد نسبت به دوشنبه ارزان‌تر شد.

هم‌چنین هر شاخه آهن ۱۴ در بنگاه تهران ۵ میلیون تومان و در بنگاه اصفهان ۴ میلیون ۹۹۰ هزار تومان خرید و فروش شد که کاهش ۵.۷ درصد را در مقایسه با روز گذشته نشان داد. هر کیلو آهن ۱۴ نیز درب کارخانه ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد که از افت ۷ درصد در مقایسه با دوشنبه حکایت دارد.

در بنگاه تهران هر شاخه تیرآهن ۱۲ هم با افت ۲.۱ درصد نسبت به روز دوشنبه چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. هر کیلوگرم آهن ۱۲ هم ۳۷ هزار تومان به فروش رسید که کاهش ۵.۱ درصد را در مقایسه با روز قبل از آن نشان می‌دهد.

بررسی قیمت انواع ورق هم گویای آن است قیمت ورق سیاه تغییری نداشته اما ورق رنگی فولاد مبارکه کاهش ۲.۷ درصد را در مقایسه با روز گذشته تجربه کرد. هر رول ورق سیاه سه سایز ۱۲۵۰ فولاد مبارکه درب کارخانه، بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه ۳۴ هزار و ۷۴۸ تومان فروخته شد. انواع ورق رنگی سفید، آبی، قرمز، نارنجی و قهوه‌ای سوخته ۲.۷ درصد کاهش قیمت را در مقایسه با روز گذشته تجربه کرد. هر رول ورق سفید فولاد مبارکه در بنگاه تهران ۶۵ هزار و ۳۲۲ تومان خرید و فروش شد.

انتهای پیام