آلپاری فارکس چیست؟

تمام پرسنل و کارکنان بروکر از جمله پشتیبانان، همگی از دانش کافی برخوردارند و سابقه طولانی آنها در ارانته بخوبی بیانگر این امر است. با گسترش فعالیت های مستمر طی سالیان دراز باعث شده تا Broker بتواند در بیشتر شهرهای دنیا جا باز کرده و از بازار Forex کاربران مختلفی را جذب خود کند.

معرفی 6 حساب معاملاتی در بروکر آلپاری

بررسی مختصر افتتاح حساب استاندارد MT4

بررسی مختصر افتتاح حساب استاندارد MT5

بررسی مختصر افتتاح حساب نانو MT4

بررسی مختصر افتتاح حساب Pro . ECN. MT4

بررسی مختصر افتتاح حساب ECN . MT4

بررسی مختصر افتتاح حساب ECN MT5 در آلپاری

با توجه به سیستم عامل هایی که شما توسط آنها به آلپاری نصب می شوید، اپلیکیشن یا پلتفرم هایی وجود دارند که با نصب آنها بر روی دستگاه خود راحتتر به بروکر  نصب می شوید. بنابراین با استفاده از خدمات ارائه شده می توانید به معاملات در بازار بین بازارهای مالی خارجی و برای ایرانیان از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا می‌تواند آن‌ها را به درآمد دلاری برساند.

به دلیل تحریم‌هایی که بر ایران اعمال شده تعداد صرافی‌های خارجی که با ایرانیان همکاری دارند محدود است. آلپاری یکی از این بروکرهاست که اعتبار زیادی در میان سرمایه‌گذاران داشته و خدمات زیادی برای ایرانیان فراهم آورده است.

ثبت نام و داشتن حساب کاربری در یک صرافی خارجی به منظور انجام معاملات فارکس و کالاهای مالی خارجی لازم و ضروری است. بروکر یا به عنوان یک واسطه بین سرمایه‌گذاران و بازارهای مالی عمل می‌کند. خدمات مالی و گزینه‌های معاملاتی که هر بروکر ارائه می‌دهد متفاوت است.

زمانی‌که به دنبال یک بروکر مناسب برای انجام معاملات خود هستید ویژگی‌های زیادی را باید در نظر بگیرید. حجم معاملات روزانه در یک کارگزاری، خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهد، امنیت، هزینه کارمزدهای معاملاتی و انواع گزینه‌های سرمایه‌گذاری و معاملاتی که پشتیبانی می‌کند از فاکتورهای مهم در انتخاب یک بروکر خارجی هستند.

بروکر آلپاری یکی از بروکرهای خارجی قابل اعتماد در میان تریدرهای ایرانی‌ست که خدمات مالی زیادی برای معاملات و سرمایه‌گذاری‌های ایرانیان فراهم کرده است. این کارگزاری در تاریخ ۲۴ دسامبر سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مالی به سرمایه‌گذاران آغاز کرد. آلپاری در سال ۲۰۱۴ با دریافت جایزه ققنوس طلایی به عنوان بهترین بروکر روسی شناخته شد. حدود ۱۴ سال است که آلپاری با کاربران ایرانی همکاری می‌کند.

بروکر آلپاری سابقه درخشانی در زمینه فارکس دارد. این بروکر از ابتدای آغاز فعالیت خود توسط «کمیسیون بین‌المللی خدمات مالی» (IFSC) با قوانین مطابقت پیدا کرده و از این جهت قابل اعتماد است. آلپاری زبان فارسی را برای ایرانیان پشتیبانی می‌کند و امکان ثبت نام در الپاری برای ایرانیان به زبان فارسی  وجود دارد.

ویژگی‌های بروکر آلپاری

بروکر آلپاری در کنار سازگاری با استانداردها و قوانین بین‌المللی و پشتیبانی از زبان فارسی ویژگی‌های زیادی دارد که آن را در میان سایر بروکرهای خارجی متمایز می‌کند.آلپاری عضوی از کمیسیون مالی به شمار می‌رود؛ کمیسیون مالی یک سازمان بین‌المللی است که به شکایاتِ صنعت خدمات مالی در بازار فارکس کمک می‌کند.

آلپاری یکی از بزرگ‌ترین بروکرهای شناخته شده و بزرگ خارجی است که با ایرانیان همکاری می‌‎کند و تاکنون معاملات بیش از ۵۰۰ هزار کاربر ایرانی را پشتیبانی کرده است. طی سال‌ها این بروکر هیچ مشکل قانونی نداشته و خدمات خود را به صورت شفاف و با رعایت قوانین به مشتریان ایرانی ارائه کرده است.

پشتیبانی به زبان فارسی از دیگر مزایای این کارگزاری است که در صورت بروز مشکل در سریع‌‎ترین زمان می‌توانید برای رفع آن اقدام کنید.آلپاری علاوه بر خدمات متنوعی که برای ایرانیان فراهم کرده، پنل کاربری ساده‌ای دارد که سرمایه‌گذاران به راحتی می‌توانند از ابزارهای آن استفاده کنند. مراحل ثبت‌نام این کارگزاری خیلی سریع انجام می‌شوند و به سادگی پس از ثبت‌نام و گذراندن مرحله احراز هویت می‌توانید معاملات خود را شروع کنید.

قدم اول برای ورود به بازارهای مالی خارجی، ثبت‌نام یا افتتاح حساب در یک بروکر خارجی مانند بروکر آلپاری است.برای افتتاح حساب در بروکر آلپاری باید ابتدا از طریق ثبت‌نام در وب‌سایت این صرافی یک اکانت برای خود ایجاد کنید.

ثبت‌نام در وب‌سایت آلپاری اولین قدم برای شروع معاملات مالی خارجی شماست، پس دقت کنید که تمام مراحل را به‌درستی و با اطلاعات دقیق کامل کنید. ابتدا وارد سایت آلپاری شده و به قسمت ثبت‌نام بروید.

در این قسمت باید مشخصات خود مانند؛ نام، نام خانوادگی (به زبان انگلیسی)، ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید. پس از تکمیل این قسمت، پذیرش قوانین را تآیید کرده و با فشردن گزینه ادامه به صفحه بعد بروید.

در قسمت بعدی، تابعیت و شهر محل سکونت را مشخص کنید و ادامه دهید. در بخش بعدی با انتخاب یکی از گزینه‌ها کدی به شماره همراه (روش سریع‌تر) یا ایمیل شما ارسال می‌شود که باید در قسمت خواسته شده وارد کنید. پس از اتمام ثبت‌نام باید کلمه عبوری برای خود تعریف کنید و گزینه فعال‌سازی را بفشارید.

در این مرحله دقت کنید که کلمه رمز شما باید حداقل ۸ کاراکتر از حروف بزرگ و کوچک لاتین و اعداد داشته باشد. این کلمه عبور را در جایی امن نگهداری کنید. با پشت سر گذاشتن این مرحله به مرحله احراز هویت می‌رسید.

احراز هویت

در مرحله‌ی احراز هویت برای ایجاد حساب کاربری آلپاری تصویر یکی از کارت‌های شناسایی شما با اطلاعاتی که وارد کردید انطباق داده می‌شود.برای ثبت‌نام و آغاز معاملات در آلپاری احراز هویت یا «وریفای» (verify) ضروری است. پس از ایجاد حساب کاربری با ورود به صفحه ارسال مدارک، به سادگی می‌توانید عکس کارت ملی خود را در یکی از فرمت‎‌های استاندارد سایت بارگذاری کنید. دقت داشته باشید که عکس ارسالی خوانا و شفاف باشد.

پس از آپلود کارت شناسایی باید منتظر تآیید مدارک بمانید. مدارک در روزهای تعطیل هم بررسی خواهند شد. ممکن است این فرآیند چند ساعت به طول بی‌انجامد. لازم است که صبور باشید. به محض اینکه این مرحله کامل شود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید معاملات فارکس خود را در بروکر آلپاری شروع کنید.

 

خروج از نسخه موبایل