آخر هفته کدام گالری ها برویم؟

اگر از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد دارید در پایان هفته از نمایشگاه های هنری دیدن کنید، این گزارش شرح برنامه فعالیت موزه ها و گالری های تهران در پایان هفته است.

آخر این هفته سراغ چه عکس هایی برویم؟

نمایش خانگی هنرمندان

نمایشگاه «ستاره سقوط»، «آنجا بودن» و «عکس در آستانه» در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

تابلوهای میرمیران، خانه هنرمندان پاییز و زمستان ایران از 13 تا 23 شهریور میزبان سه نمایشگاه تجسمی است.

نمایشگاه هنری افسانا غفوری با عنوان “ستاره سقوط کرده” شامل 24 تابلو نقاشی در گالری پایزی برپاست. آثار این نمایشگاه در اواخر سال ۲۰۱۸ متاثر از شیوع کرونا با تکنیک رنگ، روغن و اکریلیک خلق شده و موضوعات مختلفی را در بر می گیرد.

«ستاره سقوط کرده» که برگرفته از نام مکانی در جزیره قشم است، تجربیات زندگی این نقاش را در ذهن خود دارد.

نمایشگاه هنری موسی ربانی با عنوان «آنجا بودن» شامل 40 اثر نقاشی در گالری استاد میرمیران برپاست. این آثار که با استفاده از جادو و جوهر ساخته شده اند فضای ذهنی انسان و طبیعت را به نمایش می گذارند.

همچنین گالری زمستان خانه هنرمند ایران میزبان نمایشگاه عکس یاسمین سرابی مقدم با عنوان «عکس در آستانه» خواهد بود.

نمایشگاه های «ستاره افتاده»، «آنجا بودن» و «عکس روی لبه پرتگاه» از 14 تا 24 شهریور (به جز شنبه ها) از ساعت 15 تا 20 میزبان علاقه مندان است.

افتتاحیه این سه نمایشگاه ساعت 17:00 روز جمعه 13 شهریور در خانه هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی برگزار می شود. (فرست)، ضلع جنوبی باغ.

نوت بوک

“دفتر اتوماتیک” عنوان نمایشگاه گروهی تجسمی است که از چهارم تا پانزدهم شهریور ماه به دبیری بهنام کامرانی و با همکاری نگارخانه وصل شیرازی در گالری ولی برگزار می شود.

در این نمایشگاه آثار سمیرا البرز کوه، نازنین بهزادی، شی تبار، فیض خان محمدی، مجتبی روحانی، رایحه سجادیان، نرگس فراهانی، بهروز مسلمی و فرشته همتی دیارجان به نمایش گذاشته می شود.

بهنام کامرانی، متصدی نمایشگاه «یادداشت های ورزشی» در بخشی از بیانیه این نمایشگاه نوشت: همه ما در آرشیوهایی پر از خاطرات تلخ و شیرین تمرین هایی نوشته ایم که کودک با بزرگسالان ارتباط دارد از سوی دیگر. کتاب مشق و طراحی آن مبنایی برای مصالح ساختمانی و تصاویر یک چشم انداز است.دیدایی پر از امید و ترس، تخیل و شک، پیروزی و زوال.کتاب کار آینه تاریخ و تغییر است.. صفحات حتی اگر سفید باشند، پر از چیزهایی برای گفتن و چیزهایی هستند که نمی توان گفت. در یک طرف والدین، معلمان و مدارس. مجلات، نظریه ها، مطالعات، دست نوشته ها، نقاشی ها و خلاصه های تصویری ایده ها را می توان در کتاب های تمرین یافت و بازیابی کرد.

نزدیک
نمایشگاه گروهی «تا نزدیک» که به نمایشگاه آثار هنرمندان مختلف اختصاص دارد در تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک 51، طبقه اول، گالری معظم برگزار می شود. این نمایشگاه که تا 20 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 88814792

معمار
نمایشگاه گروهی «رسام» که به نمایش آثار هنرمندان مختلف اختصاص دارد در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 برپا شده است. این نمایشگاه تا کنون ادامه دارد. 7 سپتامبر، همه روزه به جز چهارشنبه از ساعت 17:00 تا 21:00 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 22670726

مجموعه دایره حیرت
«مجموعه دایره حیرت» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایشگاه آثار مجتبی حجازی اختصاص دارد و در نگارخانه مریم فصیحی هرندی، پ. تهران، دوروس، خیابان وارسته، کوچه مشاییخی، 11. این نمایشگاه که تا 17 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز چهارشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 2008654

روش
نمایشگاه انفرادی «سازه» ویژه نمایشگاه آثار نسترن صفرآبادی در گالری نیان، تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرزآبادی، بن بست ابهری، پلاک 5/2 در حال برگزاری است. . کف این نمایشگاه که تا 31 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 88813976

اطراف تجریش
«حوالی تجریش» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایشگاه آثار مانی غلامی در گالری ساربان به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 برپاست. کف این نمایشگاه که تا 16 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز سه شنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 88504226

تنش
نمایشگاه انفرادی «تنیدگی» ویژه نمایشگاه آثار فروزان افروزی در تهران، خیابان شریعتی، میدان قدس، کوچه ماهروزاده، پلاک 11 گالری شریف برگزار می شود. این نمایشگاه که تا 20 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 22724930

بانک
«کارانه» نام نمایشگاه انفرادی هنری است که به نمایشگاه آثار توفیق نیکخواه بهرامی اختصاص دارد و در گالری با آدرس تهران، بلوار ارتش غرب، پشت محلاتی، خیابان بهاران، بن بست ناسترن برگزار می شود. . ، پلاک 1، ساختمان مدرن پلازا، واحد 603. این نمایشگاه که تا 20 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز دوشنبه ها و پنجشنبه ها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 22454657

تغییرات در نقاشی ایرانی
نمایشگاه انفرادی «تغییرات در هنر ایران» که به نمایشگاه آثار وحید میربیگی اختصاص دارد در گالری نیان، میدان هفت تیر، خیابان تور، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرزآبادی، خیابان مفتح جنوبی، پلاک 5 برپاست. بهترین بان ابهری، تهران. این نمایشگاه که تا 31 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 88813976

یک راز
«مستوری» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایشگاه آثار ناهید بهبهدیان اختصاص دارد و در گالری محسن، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینایی شرقی، خیابان ناجی، پلاک 42 برگزار می شود. ظفر . ، تهران. این نمایشگاه که تا 27 شهریورماه ادامه دارد همه روزه به جز پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 22255354

چوب + –
نمایشگاه انفرادی “بار + -” که به نمایش آثار ستارگان ادبی اختصاص دارد در تهران، خیابان کماسایی، خیابان دروس، پلاک 34 گالری گلستان برپا شد. این نمایشگاه که تا 25 شهریورماه ادامه دارد همه روزه به جز پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 22541589

ما خرید می کنیم
«بدن» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایشگاه آثار وحیده قنبری اختصاص دارد و در تهران، خیابان صومعی، بن بست پروانه، پشت خیابان مفتح، پلاک 4 گالری ژاله برپاست. این نمایشگاه که تا 14 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 88491108

سکوت و تماشا مادر اندیشه است…
نمایشگاه انفرادی هنر “سکوت و نگاه مادر اندیشه است…” که به نمایشگاه آثار مریم بهمن در گالری شیرین، شماره 1999 برپا شده است. تهران، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، خیابان کریمخانزند، پلاک ۵. این نمایشگاه که تا 27 شهریور ادامه دارد همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: 88343969

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل