گرفتن وام با سند قولنامه ای امکان داره

اگر تمایل دارید تا در رابطه با خرید خانه قولنامه ای با وام و اینکه وام با سند خودرو اماکن پذیر است یا نه ؟ اطلاعات کاملی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید تا علاوه بر بحث برای اطلاع از این موضوع در به آن بپردازیم.

It is possible to get a loan with a promissory note

منظور از خانه قولنامه ای چیست؟

خانه قولنامه ای به ملکی گفته می شود که به دلیل این که فاقد سند یا است و صرفا از طریق نوشتن مبایعه نامه (قولنامه) به خرید و فروش می رسد. می توان این گونه بیان کرد که در خرید و فروش این نوع املاک، مرحله آخر که انتقال سند به نام خریدار است را نداریم.

حال این موضوع را هم باید افزود که همیشه و در خیلی از شهر ها مانند مشهد، تهران و … خانه‌ هایی بوده‌ اند که به دلایل متعدد هنوز برای آن‌ ها سند صادر نشده است. به همین دلیل اگر نیت خرید چنین خانه‌ هایی را دارید باید خرید قولنامه‌ ای انجام دهید.

این موضوع را هم باید افزود که قولنامه و یا همان مبایعه نامه یک سند عادی به حساب می‌ آید. با این که اسناد عادی در مراجع قضایی اعتبار کمتری نسبت به اسناد رسمی دارند اما به هر حال اسناد معتبری هستند و می توان در دادگاه به آن‌ ها استناد نمود. حال با توجه به این توضیحات می‌ توان این گونه بیان کرد که خرید خانه قولنامه ای معتبر است، اما به شرط رعایت نکات حقوقی! حال برای اطلاع از خانه های قولنامه ای در مشهد می توانید با مشهد املاک تماس بگیرید.

آیا خرید خانه قولنامه ای با وام امکان پذیر است؟

دریافت برای خانه جذابیت‌ های خاص خود را دارد. البته خرید خانه وام‌ دار در کنار ویژگی‌ های مثبتی که دارد خطراتی نیز دارد که می‌ تواند بلای جان خریداران شود. به همین دلیل در هنگام خرید این نوع خانه‌ ها باید خیلی احتیاط کرد. خانه وام‌دار به خانه‌ ای گفته می‌ شود که فروشنده بر روی آن وام گرفته و سند خانه به عنوان وثیقه در رهن بانک قرار دارد. حال اگر تمایل دارید تا در رابطه با این که آیا خرید خانه قولنامه ای با وام امکان پذیر است و یا خیر اطلاعات کاملی را بدست آورید، پیشنهاد می کنیم با مشاوران ما تماس بگیرید.

چرا برای خرید خانه قولنامه ای نمی توان وام دریافت کرد؟

بهتر است که بدانید بانک مسکن به ارائه سند رسمی املاک معامله شده به بانک مسکن به عنوان ضمانت ملکی برای دریافت تسهیلات الزامی است، تاکید کرده است. هم چنین بانک مسکن اعلام کرده است که مبایعه نامه های نوشته شده در بنگاه های املاک سند عادی محسوب شده و رسمیت ندارد.

حال همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم برای خانه های قولنامه ای سند صادر نمی‌ شود و از آن جایی که برای گرفتن وام به سند رسمی نیاز است که به همین دلیل به این گونه از خانه‌ ها وام تعلق نمی‌ گیرد و به همین دلیل افراد نمی توانند برای خرید خانه قولنامه ای وام دریافت کنند.

چگونه برای یک ملک قولنامه ای سند دریافت کنیم؟

قولنامه نوشته‌ و تعهدی است که اغلب حاکی از توافق بر وقوع عقدی می باشد و در مورد موضوعی معین است که ضمانت اجرای تخلف از آن نیز پرداخت مبلغی است. حال این موضوع را هم باید افزود که برای این که بتوانید برای یک ملک قولنامه ای سند دریافت کنید، باید مراحل آن را بدانید و انجام دهید که برای کسب اطلاع از این مراحل کافیست تا با مشاوران مشهد املاک تماس بگیرید.

حال در رابطه با گرفتن سند برای زمین قولنامه ای و املاک بدون سند بهتر است که بدانید قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های ثبتی فاقد سند شامل زمین ها و چهار دیواری ها نمی شود و فقط شامل ساختمان های احداثی می شود. برای ساختمان ها و زمین های کشاورزی و باغات باید پلاک ثبتی تعیین شده باشد. فقط برای املاکی می توان درخواست سند کرد که دسترسی به مالک و یا حداقل یکی وراث او ( به جهت فوت و یا مفقود الاثر بودن) مقدور نباشد.

این قانون مدت و مهلت انقضا ندارد و به همین دلیل هر زمان ساختمانی ساخته شد که حائز شرایط اخذ سند بود می توان برای آن درخواست سند کرد. این موضوع را هم باید افزود که برای گرفتن سند باید به هیأت‌ های حل اختلاف که برای حل مشکل سند املاکی که شرط های قانون تعیین تکلیف اراضی و املاک فاقد سند را دارند مراجعه نمایید.

آیا دریافت وام با ضامن و بدون سند امکان پذیر است؟

در حال حاضر وام گرفتن بسیار سخت و دشوار شده است با وجود این که مشکلات متعددی در گرفتن وام وجود دارد، به همین دلیل اکثر افراد قید گرفتن وام را می زنند. با این حال بهتر است که بدانید برخی از موسسات کار را برای مردم راحت و آسان تر کرده اند چرا که این موسسات با ضامن و بدون سند شرایط گرفتن وام را امکان پذیر کرده اند. حال اگر به دنبال دریافت وام بانکی بدون سند هستید، می توانید با مشاوران مشهد املاک تماس بگیرید تا به این گونه از شرایط وام مطلع شوید.

روش دریافت وام بدون سند برای ملک قولنامه ای چگونه است؟

این روز ها اکثر افراد برای پیشرفت در زندگی خود به دنبال گرفتن وام هستند، البته در بیشتر مواقع با مشکلاتی رو به رو می شوند که باعث می شود از گرفتن وام پشیمان شوند. حال این موضوع را هم باید افزود که اصلی ترین مشکلی که گرفتن وام ها دارند، پیدا کردن سند است.

با این حال در این بین وام هایی وجود دارند که برای رفاه حال افراد بدون سند داده می شود. این موضوع را هم باید افزود که وام فوری بدون سند برای ملک قولنامه ای از سری وام هایی است که افراد می توانند آن را تهیه نمایند.

حال اگر تمایل دارید تا در مورد روش دریافت وام بدون سند برای ملک قولنامه ای اطلاعات کاملی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا با مشاوران مشهد املاک تماس بگیرید، چرا که مشاوران مشهد املاک از یک تیم حرفه‌ ای و تخصصی تشکیل شده اند که در این زمینه می‌ توانند به راحتی به شما دوستان عزیز کمک کنند.

آیا می توان از موسسه های خصوصی برای انجام این کار وام دریافت کرد؟

گزارش شده است که در حال حاضر در کشور 19 بانک خصوصی (موسسه های خصوصی) در کنار 8 بانک دولتی زیر نظر بانک مرکزی ایران به فعالیت پرداخته اند که برخی از آن ها از قدمت بیشتری نیز برخوردارند. حال بیان شده است که با توجه به برخی از شرایط افراد می‌ توانند از این بانک‌ ها برای انجام این کار وام دریافت کنند. اگر تمایل دارید تا در این باره و یا وام با قولنامه اجاره نامه اطلاعات دقیقی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم با شماره ای که در سایت قرار داده شده است تماس بگیرید.

وام آزاد چگونه است؟

در شرایطی که بانک های رسمی، بدون سپرده و سفارش به کسی وام نمی دهند اما در مقابل شبه بانک های زیادی وجود دارند که همه جور وام را یک ساعته پرداخت می کنند که یک نوع آن وام آزاد است.

وام مسکن به چه خانه هایی تعلق می گیرد؟

بهتر است که بدانید شرایط دریافت وام در دوره های مختلف سال ساخت (سن ساختمان) در گروه سنی مختلف، خانه اولی بودن و … متفاوت است. حال این موضوع را هم باید افزود که برای گرفتن وام مسکن شرایطی وجود دارد و برای دریافت وام حتما باید از سند رسمی استفاده شود چرا که وام مسکن برای خانه های بدون سند امکان پذیر نمی باشد، چون فاقد سند رسمی هستند.

می توان این گونه بیان کرد که وام مسکن را فقط به خانه ای تعلق می گیرد که سند شش دانگ داشته باشد و داراي شرايط وام بانكي هم باشد.

دریافت وام مسکن با مبایعه نامه امکان پذیر است؟

اولین و مهم‌ ترین مدرکی که متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی باید به شعب بانک مسکن ارائه دهند، مبایعه‌ نامه است. البته این موضوع را هم باید افزود که ارائه آن بدون سند رسمی ملک کفایت نمی کند. (مبایعه نامه) اصطلاح حقوقی (قول نامه) است و مقصود از آن قراردادی است که توسط بنگاه مشاور املاک بین طرفین معامله یعنی فروشنده و خریدار آپارتمان و یا واحد مسکونی یا هر نوع ملک نوشته می شود.

در (مبایعه نامه) جزییات تعهدات طرفین شامل زمان تحویل کلید توسط فروشنده ملک بر اساس تسویه بخش عمده ارزش ریالی ملک، شیوه پرداخت هزینه ها از سوی خریدار و سایر جزییات به شکل دقیق درج می شود.