یک جوان 18 ساله دو ماه را صرف ایجاد و به اشتراک گذاری کل دنیای قابل مشاهده یک بازی رایانه ای به نام Minecraft کرد، جایی که می توانید تقریباً هر چیزی را بسازید.
کریستوفر اسلیتون 18 ساله یکی از طرفداران قدیمی بازی Minecraft است. این بازی به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از آجرهای قدیمی قلعه ها، صخره ها و سایر اشیاء دلخواه خود را بسازند، اما Slayton سعی کرد چیزی بسیار بزرگتر و بزرگتر بسازد.
او سیاهچاله ها، ستاره ها و کهکشان ها را با استفاده از رایانه شخصی خود ایجاد کرد و نتایج حماسی کار خود را در یوتیوب به اشتراک گذاشت.
Minecraft یک بازی جهان باز است که توسط Mojang Studios ساخته شده و برای کامپیوتر و موبایل منتشر شده است. این بازی توسط Markus Persson ساخته شده و به زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده است.
در Minecraft، بازیکنان یک زمین تقریبا بی نهایت را در یک دنیای سه بعدی کاوش می کنند و ممکن است مواد خام، ابزار و تجهیزاتی را کشف یا استخراج کنند که می توان از آنها برای ساخت سازه های مختلف و متفاوت استفاده کرد. بسته به حالت بازی، بازیکنان می توانند منابعی را برای ساختن جهان و حفظ سلامت خود به دست آورند و یک حالت خلاقانه وجود دارد که بازیکنان منابع و زندگی نامحدودی دارند و می توانند پرواز کنند.
Minecraft به هیچ وجه یک بازی فضایی سنتی نیست، اما به نظر می رسد آنچه Slayton پیاده سازی کرده و به اشتراک گذاشته است، آن را به یکی از بهترین بازی های اکتشاف فضایی تبدیل می کند. ویدیویی که او به اشتراک گذاشته است قبلاً نزدیک به یک میلیون بازدید داشته است.
اسلایتون می گوید: من فقط 8 ساعت در روز در این اتاق کوچک می نشینم و سعی می کنم روی یک سیاهچاله منحنی ایجاد کنم.
Minecraft اولین بار در سال 2009 منتشر شد و در مقیاس بزرگتر در سال 2011 منتشر شد. این بازی اکنون بیش از 141 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و به محبوب ترین بازی تمام دوران تبدیل شده است.
اسلایتون می گوید: همه از قدرت و وسعت جهان شگفت زده شده اند، اما پس از شش هفته کار بر روی دنیای Minecraft، بیشتر متوجه شدم که جهان چقدر زیبا است.
اولین مشکلی که اسلایتون با آن روبرو شد، تلاش برای تکرار دو طرف تاریک و روشن سیاراتی مانند زمین در این بازی بود، زیرا منبع نوری در این بازی وجود ندارد. بنابراین او به صورت دستی بلوک های روشن و تاریک را در فرآیندی که روزها طول کشید کنار هم قرار داد.
او سپس با مشکلات جدیدی با سیارات حلقه ای مانند زحل مواجه شد. می گوید: یک روز تمام طول کشید تا تمام حلقه های آن را درست کنم.
سفر کهکشانی اسلایتون را به انجام این کار الهام بخشید. او با استفاده از ریاضیات پیشرفته برای بازآفرینی دقیق همه چیز از قاره ها و اقیانوس های زمین گرفته تا خورشید و کهکشان ها، موفق شد دنیایی قابل مشاهده در Minecraft ایجاد کند.
او حتی شراره های خورشیدی و “ستون های خلقت” معروف در سحابی عقاب را در مقیاس درست ایجاد کرد و بر بسیاری از چالش های فنی که باید بر آن غلبه می کرد غلبه کرد. ویدئوی پایانی همچنین یک سفر واقعی به اعماق کهکشان را نشان می دهد که باعث می شود احساس کنید در میان کهکشان ها پرواز می کنید.
اسلایتون اکنون نزدیک به 25000 دنبال کننده در یوتیوب دارد. با گذشت زمان، او امیدوار است داستان هایی را از طریق Minecraft به اشتراک بگذارد تا جامعه را درگیر کند و پروژه هایی مانند متاورس و چند بعدی را امتحان کند.
او می گوید: می خواهم یک داستان سرگرم کننده واقعی تعریف کنم. من می خواهم کمی استانداردها را بالا ببرم.
5858
.