کسب و کار سلامتی

چگونه مردها را عاشق خود کنیم؟

چگونه کاری کنیم که مردها دلتنگ شوند، دیوانه شوند و عاشقت شوند؟

چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم، دیوانه شوند و عاشق خود شوند، سوالی است که اکثر خانم ها به دنبال پاسخی برای آن هستند. با این حال، ممکن است افرادی که دائماً این اضطراب را دارند، یک طرح انکار داشته باشند که گاهی به دلیل مهارت های ارتباطی ضعیف ایجاد می شود. در این مقاله در سایت کارمادیو به این سوال از سبک زندگی برای شما پاسخ می دهیم.

1: قدرت رفتن را داشته باشید

ممکن است با مردی در ارتباط باشید که به هر دلیلی نمی خواهد در یک رابطه متعهدانه باشد. فراموش نکنید که یکی از مهم ترین مهارت های یک زن ترک رابطه در زمان مناسب است.

اگر در هر صورت برای رابطه آماده نیستید و ارزش های خود را زیر پا می گذارید یا اگر مردی مجبور می شود خود را با شرایط شما وفق دهد و متعهد شود که در یک رابطه باقی بماند یا شما را برای همیشه ترک کند، وقت خود را تلف نمی کنید.

2: شاد باش

هر چه شادتر به نظر برسید، برای دیگران جذاب تر خواهید بود و مردان برای شما جذاب تر خواهند بود. بهترین راه برای شاد بودن این است که کاری را که دوست دارید انجام دهید.

مراقبت از جسم و روح خود راه دیگری است که به شما احساس شادی می دهد و شادی را وارد زندگی شما می کند.

نکته مهم دیگر این است که رابطه شما با یک مرد نباید تنها منبع شادی شما باشد، بلکه باید آن را یکی از لذت های زندگی خود بدانید. به طور کلی داشتن نگرش خوب باعث جذابیت شما برای مردان می شود.

3: از نظر بدنی آماده باشید

توجه به ظاهر و اندام یکی دیگر از راه های توجه بیشتر به زنان است. اگر زیبایی ظاهر خود را حفظ کنید یا روز به روز به ظاهر خود بیشتر توجه کنید. این واقعیت که سایر پسرها به شما علاقه دارند باعث می شود آنها فکر کنند که آنها را از دست داده اید و سعی می کنند بیشتر با شما باشند.

4: صمیمیت را تمرین کنید

احساس نزدیکی به شریک زندگی تان این امکان را فراهم می کند که موقعیت های امنی برای او ایجاد کنید. در نتیجه وقتی جدا می‌شوید دلش برای شما تنگ می‌شود.

یکی از نشانه هایی که مرد احساس می کند بسیار به شما نزدیک است این است که از حضور شما قدردانی می کند و می خواهد شما را در زندگی خود نگه دارد.

5: ایجاد فاصله و کالا

ایجاد فاصله مناسب بین خود و همسرتان یکی از راه‌های دلتنگی مردان است. درست است که برخی معتقدند دوری قلب ها را به هم نزدیک می کند، اما گاهی اوقات افراد برای مراقبت از خود نیاز به فاصله دارند.

چگونه مردها را عاشق خود کنیم؟
چگونه مردها را عاشق خود کنیم؟

در واقع ایجاد فاصله باعث می شود افراد تمایل به نزدیکی داشته باشند. به یاد داشته باشید که ارتباط مداوم می تواند باعث سردرگمی مردان شود، پس در روابط عاطفی هوشمندانه رفتار کنید.

6: از عشق افراطی دوری کنید

محبت افراطی یکی از راه هایی است که مردان به جای جذب شما از شما دور می شوند. اگرچه عشق قوی ترین و زیباترین احساسی است که هر انسانی می تواند تجربه کند، اما عشق بیش از حد به معنای یک رابطه قوی نیست.

برای جذب مردان، حفظ تعادل و مدیریت ابراز احساسات به گونه ای است که طرف مقابل احساس فشار نکند یا آنقدر بی تفاوت با آنها رفتار نکنیم که احساس غفلت کنند.

در واقع، توازن ابراز عشق به طرف مقابلمان فضای مناسبی را برای هر دو طرف فراهم می کند تا نزدیکی خود را درک کنند.

7: در دسترس نبودن

مردان دارای ویژگی هایی هستند که یکی از آنها علاقه و پیگیری چیزهای چالش برانگیز است. اگر می خواهید مردتان شما را دیوانه نبیند و رابطه ای قوی و پایدار با او ایجاد کنید، باید به او فضایی بدهید تا در کنار شما باشد.

در این صورت وقتی دور هستید با اشتیاق بیشتری به آغوش گرم شما باز می گردد. در واقع، عدم دسترسی شما باعث می شود که مرد برای تعمیق رابطه بیشتر مطالبه کند.

8: روی علایق مشترک تمرکز کنید

داشتن علایق مشترک بین شما و مرد زندگی تان، رابطه بین شما را پایدارتر و قوی تر از قبل می کند. پس وقتی متوجه شدید همسرتان به یک هنر یا ورزش خاص علاقه دارد، باید تا حد امکان او را همراهی کنید.

اگر در این زمینه تخصص دارید، به آنها بپیوندید. به عنوان مثال، نشستن در کنار کسی که دوست دارید با غذاها و تماشای فوتبال، او را عاشق شما می کند.

به خاطر سپردن علایق و سرگرمی های شریک زندگی تان، علاوه بر نشان دادن توجه و حمایت شما، خاطرات مشترک زیادی ایجاد می کند که لحظات خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

9: یادداشت هایی برای یک مرد

یکی از راه های دلتنگی مردان نوشتن داستان های عاشقانه است. روی کاغذ کوچکی یک یادداشت عاشقانه بنویسید و وقتی همسرتان به کار یا مسافرت می رود آن را در جیب او قرار دهید تا احساسات او را بیدار کنید.

نوشتن برای همسرتان احساسات و علاقه شما را منتقل می کند. وقتی از خودتان ناراحت هستید، نوشتن یک راه خروجی خوب است.

وقتی برای همسرتان یادداشت می نویسید، مطمئناً لحظه شماری می کند تا دوباره شما را ببیند. اگر قصد سفر یا رفتن به سر کار دارید و همسرتان در خانه است.

با گذاشتن یادداشت در گوشه و کنار خانه می توانید این احساسات فوق العاده را منتقل کنید. فراموش نکنید که کار شما باعث می شود همسر خیلی زود دلتنگ شما شود و برای ابراز تمایل با شما تماس بگیرد.

10: تماس های تلفنی عاشقانه

سعی کنید علاوه بر تماس های تلفنی معمولی، با همسرتان تماس های تلفنی عاشقانه برقرار کنید. برای این منظور، هنگامی که با شریک زندگی خود تماس می گیرید، فقط به اضافه کردن اقلام خرید یا کارهای روزانه نیست.

وقتی با همسرتان تماس می گیرید، به یاد داشته باشید که گفتن جملاتی مانند “من عاشق خندیدنت هستم” یا “کودک جدیدت را توصیف کن” او را بیشتر به صحبت کردن با شما علاقه مند می کند. لطفا.

در طول تماس تلفنی مطمئن شوید همسرتان شرایط مناسبی برای شنیدن حرف های شخصی و عاشقانه شما دارد و در عین حال استفاده از تعارف را فراموش نکنید.