چگونه لباس های بتمن آرخام اورجین را ازاد کنیم

بازیگران و نقشها

بازی بتمن آرخام اورجین | بازی بتمن آرخام کیتز | تکنیک های بتمن

نویسندگی برونو هلر

هلر در ابتدا شک داشت که سریالی دربارهٔ ابرقهرمان‌ها بنویسد. به وب سایت دیجیتال اسپای گفته بود: «من واقعاً نمی‌دانم چطور دربارهٔ آدم‌هایی با قدرت‌های ویژه بنویسم.» حتی بعدتر به «اینترتینمنت وکیلی» گفت: «فکر نمی‌کنم و قصه‌هایش در مدیوم تلویزیون جواب بدهند. صادقانه همه آن داستانهای ی که من تا امروز دیده‌ام تا جایی برایم جذاب بوده‌اند که آدم‌ها در لباس بتمن یا سوپرمن یا اسپایدرمن فرورفته اند. درست در این زمان که دیگر دست از انسان بودن کشیده‌اند و تبدیل به ابرقهرمان می‌شوند، جذابیت شان برایم از دست می‌رود.» اما پسر هلر برای نوشتن سریال به دادش می‌رسد و به پدرش پیشنهاد می‌دهد که محوریت سریال را روی قرار بدهد. کارآگاه پلیسی است که در کمیک‌های در ابتدا یکی از مخالفان او به‌شمار می‌رود، اما پس از آگاهی از اهداف بتمن و نیت خیر او، به همدست و حامی او تبدیل می‌شود. شاید بتوان گفت این نوع معرفی متفاوت از شخصیت بتمن، باعث شده گاتهام سریالی خاص و متفاوت جلوه دهد.

فاکس اواخر سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که به فرم معمول سریال‌ها قرار نیست یک نسخه پایلوت پخش کند و از سال ۲۰۱۴ فصل اول گاتهام به صورت رسمی پخش خواهدشد.

خلاصه داستان و فصلها

داستان سریال از اولین روزهایی که کارآگاه گوردن به ادارهٔ پلیس شهر میپوندد شروع می‌شود و افسر ارشد ادارهٔ پلیس گاتهام یعنی «سارا ایسن» طی اتفاقاتی کارآگاه «» و «» را استخدام می‌کند. ایسن به گوردن و هاروی دستور می‌دهند تا به یک کوچه در پشت یک سینما در محله فقیر نشین برای پیگیری قتل یک زن و مرد بروند. وقتی به آنجا می‌رسند گوردون با کوچک و ترسیده از مرگ پدر و مادرش رو به رو می‌شود و سعی می‌کند او را آرام کند، گوردون به او قول می‌دهد که قاتل پدر و مادرش را پیدا کند و در همین راه درگیر ماجراهایی می‌شود که به مافیاهای شهر مربوط است.

از آن طرف بروس وین خود را با خود آزاری و شکنجه و سختی دادن خود را سرزنش می‌کند، به دلیل اینکه خود را در مرگ والدینش مسئول می‌بیند. وهمهٔ اینها کمک به تبدیل شدن بروس به شوالیه تاریکی می‌کند. در میان این ماجراها وارد رابطه ای احساسی با می‌شود…

فصل دوم توسط پریمرز هیل پروداکشنز، و تولید شده‌است، و برونو هلر، ، جان استفنز و کن وودرف تهیه‌کنندگان اجرایی بودند. در ابتدای این فصل شخصیت بروس را مشاهده می‌کنیم که در حال کار بر روی یک در مخفی است که در زیر عمارت وین قرار دارد و حدس می‌زدند دفتر کار پدرش باشد و اسرار بسیاری در آن وجود داشته باشد، بنابراین دنبال راهی برای ورود به آن اتاق است. در این میان خانواده گالاوان را مشاهده می‌کنیم که پا به شهر گاتهام گذاشته و هدف بزرگی در سر خود دارند…

این فصل در اصل بر پایهٔ کمیک‌های و نوشته شده‌است بر اساس هردوی آنها انیمیشن‌هایی (با همین نام‌ها: و ) ساخته شده‌است.

تدارکات این فصل از مارس ۲۰۱۶ آغاز گردیدند و تمامی بازیگران بجز چند نفر برای فیلم‌برداری آن آماده شدند. این بازیگران عبارت‌اند از: زابرینا گوئه‌واراس (در نقش سارا اسن)، (در نقش تیو گالاوان/عزراییل) و (در نقش ). بازیگران جدیدی که در فصل سوم معرفی شدند عبارت‌اند از: (در نقش ) و (بعنوان بازیگر جدید نقش ؛ تا پیش از آن مسئولیت ایفای نقش این شخصیت را داشت).

این فصل در طول سه بخش بر روی آنتن رفت: بخش اول شامل ۱۱ قسمت ابتدایی (از سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۶)، بخش دوم شامل ۳ قسمت بعدی (در ژانویه ۲۰۱۷) و بخش سوم نیز شامل ۸ قسمت پایانی (از آوریل تا ژوئن ۲۰۱۷) بود. همانند فصل قبلی، این فصل نیز دارای دو زیرمجموعه بود. ۱۴ قسمت ابتدایی با نام شهر مجنون و ۸ قسمت دیگر با نام قهرمانان برمیخیزند شناخته می‌شوند. این فصل از ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۶ آغاز گردید و در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۷ با یک پایان ۲ ساعته از خاتمه یافت. داستان این فصل از این قرار است که فراریان ایندیان هیل آزاد می‌گردند و جیم گوردون سعی می‌کند شخصاً در این باره اقدام کند و بنابراین به‌دنبال یافتن آنها می‌رود و در این حین را ملاقات می‌کند. بولاک و بارنز سعی می‌کنند در برابر جدید گاتهام یعنی / آزوالد کابلپات، / ادوارد نیگما، / مد هتر و بایستند.

خروج از نسخه موبایل