«در ستایش تصویر» قباد شیوا در جشن تصویر سال

جشن | جشن تصویر سال

«در ستایش تصویر» قباد شیوا در جشن تصویر سال

به مناسبت بزرگداشت قباد شیوا، هنرمند پیشکسوت ایران، یکشنبه 15 اسفندماه در جشنواره فیلم سال و جشنواره فیلم برگزار می شود.

به گزارش سلام دکتر، در وصف هنرمند سال، قباد شیوا، از معماران مدرن ایرانی و از پیشگامان هنر نوین ایران، در سال 1319 در همدان متولد شد. از سال 1341 همزمان با تحصيل تمام وقت در دانشگاه تهران، ده ها نمايش گروهي و انفرادي در سراسر جهان برپا كرد و در نشريات متعدد ايراني و خارجي كار كرد.

شیوا یک طرح پوستر ایرانی است که آثار آن با خوشنویسی سنتی، عناصر رنگ و طرح های فرش و کاشی در مجموعه های ایرانی به تصویر کشیده شده است.

برنامه روز یکشنبه 15 اسفند 1392 در ستایش شش سال هنر ماندگار و نوین هنرمند ایرانی نوزدهمین سالگرد هنر سال است.

این مراسم ساعت 18 برگزار می شود و به منظور بزرگداشت مشاهیر «هنر» در ایران در شش سال گذشته به پاس حضور تأثیرگذار اکبر عالمی، محمود کلاری، عباس کیارستمی، علیرضا زرین دست و کامبیز درمخش در رابط بصری ادامه خواهد داشت. . سایت ها بر اساس جشنواره سال و جشنواره فیلم.

در پی وقفه دو ساله در پی شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های حفظ برنامه‌های فرهنگی در ایران، امسال از فخرالدین فخرالدینی و قباد شیوا به عنوان مجریان برجسته در عرصه هنر ایران تجلیل می‌شود. ورود به رویداد رایگان است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل