بهترین کلینیک های دندانپزشکی در شیراز

مقدمه

دندان پزشکی | ساختمان | کلینیک

شیراز به مقصدی محبوب برای گردشگری پزشکی، به ویژه در زمینه دندانپزشکی تبدیل شده است. خدماتی مانند کاشت دندان، روکش، سفید کردن دندان، رادیوگرافی دندان، عصب‌کشی، ارتودنسی و… در سال‌های اخیر در سراسر ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. همچنین، شیراز به دلیل جراحی‌های پلاستیک و زیبایی مانند بینی، برداشتن چربی گونه و… شناخته شده است و حتی میتوان گفت قطب پزشکی کشور هست. بسیاری از افراد به دنبال خدمات دندانپزشکی باکیفیت و قیمت مناسب در شیراز برای بازگرداندن لبخند خود هستند.

هزینه درمان‌های دندانپزشکی در بسیاری از کشورها، به ویژه اروپا و انگلیس، بسیار بالاست. به همین دلیل، بسیاری از افراد برای انجام خدمات و درمان‌های مختلف دندانپزشکی، مقاصدی مانند شیراز، را انتخاب می‌کنند. هند نیز با میهمان‌نوازی در سطح جهانی شناخته شده است و دندانپزشکان حرفه‌ای و مراکز دندانپزشکی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه بسیاری را در خود جای داده است.

شناخت 10 تا از بهترین کلینیک های دندان پزشکی شیراز

در شیراز ، کلینیک‌های متعددی خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهند و انتخاب بهترین گزینه ممکن است دشوار باشد. برای کمک به شما، لیستی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی شیراز، را گردآوری کرده‌ایم.

1-کلینیک دندان پزشکی امین

کلینیک دندانپزشکی امین شیراز ، یکی از محبوب‌ترین کلینیک‌ دندانپزشکی در شیراز است که با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، خدمات دندانپزشکی باکیفیت و با قیمت مناسب را به بیماران ارائه می‌دهد و به راحتی و آسایش آن‌ها اهمیت می‌دهد.

این مرکز تمام استانداردهای بین‌المللی دندانپزشکی و قوانین دولتی را به طور دقیق رعایت می‌کند.

خدمات متنوعی در زمینه دندانپزشکی از جمله سفید کردن دندان، درمان ریشه، دندان‌های پل، روکش، تاج دندان و ایمپلنت ارائه می‌دهد. تمام این درمان‌ها بر اساس نیازهای خاص هر بیمار انجام می‌شود. علاوه بر خدمات دندانپزشکی، خدماتی مانند اقامت، انتقال ویژه (VIP) و پشتیبانی لجستیکی نیز ارائه می‌شود.

آدرس: شیراز ، خیابان اردیبهشت غربی، حد فاصل فلسطین و هفت تیر، ساختمان امیران طبقه 1 واحد 2

شماره تماس: 09177086350

2-کلینیک دندانپزشکی نگین شیراز

کلینیک دندانپزشکی در شیراز یکی از مواردی است که هر کسی که نیاز به درمان دندان یا زیبایی دندان خود داشته باشد ممکن است آن را در گوگل سرچ کند. به همین منظور باید بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز را انتخاب کند. انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب در شیراز مستلزم آگاهی از خدمات، کادر پزشکان و متخصصان مطب دندان پزشکی در شیراز است.

3-کلینیک دندانپزشکی مریم

کلینیک دندانپزشکی مریم، مجهزترین و استریل ترین کلینیک دندانپزشکی شیراز بوده که توسط دکتر وحید کریمی و دکتر مریم روستا مدیریت و تمام خدمات دندانپزشکی در این مطب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، همراه با ضمانت انجام می شود.

4-کلینیک دندانپزشکی آرمان

کلینیک دندانپزشکی آرمان با بهره گیری از دندان پزشکان و متخصصان شناخته شده، استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز، دارا بودن ساختار مدیریتی متفاوت و ارائه خدمات متنوع در حوزه های گوناگون درمان و زیبایی دهان و دندان، در حال حاضر یکی از پیشگامان و نوآوران کلینیکهای دندانپزشکی شیراز است.

5-کلینیک دندانپزشکی لبخند

کلینیک دندانپزشکی لبخند کلیه خدمات دندانپزشکی را در حیطه تخصصی و عمومی ارائه می دهد و یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز محسوب می شود. کلینیک دندانپزشکی لبخند همراه با پرسنلی با تجربه، خوش برخورد و کاربلد در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 13 و عصرها از ساعت 17 الی 21 در خدمت مراجعین می باشد.

آدرس: شیراز، اول شهرک والفجر، بلوار امیرکبیر، بعداز خیابان احرار، نبش کوچه 19، ساختمان داریوش 16، طبقه یک

6-کلینیک دندانپزشکی مروارید

درمانگاه دندانپزشکی مروارید ارائه دهنده کلیه خدمات دندانپزشکی با کادری مجرب و بهترین مواد و بیش از بیست سال خدمات رسانی به هموطنان گرامی با ارائه ویزیت رایگان برای ارتقاء بهبود بهداشت و سلامت دهان و دندان همواره تلاش می نماید.

آدرس: شیراز، میدان معلم، ایمان جنوبی بعد از کوچه ۶ درمانگاه دندانپزشکی مروارید

7- کلینیک دندانپزشکی پرتو

کلینیک دندانپزشکی پرتو از جمله مراکز درمانی و زیبایی در شیراز است که به عنوان تنها مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی که به طور مستقل در جنوب کشور دایر است، خدمات لازم را به بهترین شکل ممکن ارائه می ‌دهد. این مرکز سابقه‌ ای 10  ساله داشته و برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی 30 درصد تخفیف لحاظ می‌ کند. این مجموعه با کادر مجرب و با استفاده از پیشرفته‌ ترین تجهیزات، به کودکان و بزرگسالان خدمات تخصصی و عمومی را ارائه می‌ دهد. متقاضیان می ‌توانند با شماره تماس‌ های این کلینیک برای رزرو نوبت تماس حاصل نمایند.

آدرس: شیراز، میدان دانشجو، نبش خوابگاه قدس، طبقه اول

7- کلینیک دندانپزشکی تابان

کلینیک دندانپزشکی تابان که دیگر مرکزی است که در لیست بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز قرار می ‌گیرد، یک مرکز تخصصی برای ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی، ایمپلنت و لیزر دندانپزشکی می ‌باشد. شروع کار این مجموعه مدرن و به روز در سال 1397 بوده و همواره سعی در به روز رسانی تجهیزات و سطح علمی متخصصین خود می ‌نماید.

آدرس: شیراز، خیابان قدوسی غربی، جنب کوچه 13

8- کلینیک دندانپزشکی سال

کلینیک دندانپزشکی سال همراه با پرسنلی حرفه ‌ای و با تجربه و دندانپزشکانی متخصص و مجرب با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و برگرفته از علم روز از مرحله معاینه تا درمان و نقاهت و پیگیری وضعیت بیماران همراه آن ها می ‌باشد.

آدرس: شیراز، خیابان هفت تیر، ساختمان سال، طبقه 3، واحد 303

9-کلینیک دندانپزشکی مهتاب

کلینیک دندانپزشکی مهتاب با مدیریت دکتر مارال هوشیار یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز است. این مجموعه کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی اعم از عصب کشی، جراحی لثه، کامپوزیت و لمینت سرامیکی، ایمپلنت و ارتودنسی را با نیروهای متخصص و بهترین دندانپزشکان منطقه ارائه می ‌دهد.

آدرس: شیراز، خیابان معدل غربی، بین خیابان فلسطین و ملاصدرا

10-کلینیک دندانپزشکی پاسارگاد

یکی دیگر از بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز، مجموعه پاسارگاد می ‌باشد. این مرکز کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی برای کودکان و بزرگسالان را به بهترین شکل ممکن ارائه می ‌دهد. مواد استفاده شده در این کلینیک از بهترین‌ها بوده و با تجهیزات مدرن و تیمی مجرب در اختیار بیماران قرار می گیرد.

آدرس: شیراز، میدان پاسارگاد، بلوار پاسارگاد، روبروی پارک سراج.

جمع بندی
کلینیک دندانپزشکی امین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و کادری مجرب، تجربه‌ای بی‌نظیر از درمان‌های دندانپزشکی را برای شما به ارمغان می‌آورد و به همین دلیل و همچنین با توجه به رضایت و تجربه بیماران هست که پیشنهاد میکنیم.
خروج از نسخه موبایل