با کمک ۲۰ هزار تومانی هر گلستانی هیچ زندانی غیرعمد در زندان نمی‌ماند

سلام دکتر/گلستان دبیر ستاد دیه گلستان گفت: اگر هر گلستانی تنها ۲۰ هزار تومان به ستاد دیه کمک کند هیچ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های گلستان نمی‌ماند. 

حمید وسکوئی در گفتگو با خبرنگار سلام دکتر اظهار کرد: در سال جاری ۳۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد شامل ۱۵ نفر زن و ۲۸۵ نفر مرد در استان گلستان آزاد شدند که ۲۸۵ میلیارد تومان مبلغ بدهی آنها بوده است. 

وی با بیان اینکه بخش زیادی از زندانیان غیرعمد کلستان با رضایت شاکی آزاد شدند، افزود: جشن‌های گلریزان امسال به صورت متمرکز در استان گلستان و با محوریت بندرگز، گرگان و گنبدکاووس برگزار شد و خیرین گلستانی در طول سال پنج میلیارد تومان برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند و ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار نیز از کشور جذب شد.

دبیر ستاد دیه گلستان با بیان اینکه گلستان در آزادسازی و جذب کمک‌های خیرین جزو ۱۰ استان برتر کشور محسوب می‌شود، تاکید کرد: خوشبختانه گلستان از لحاظ آزادی زندانیان رتبه برتر را به خود اختصاص داده که تحقق این مهم مرهون کمک‌های خیرخواهانه مردم نیکوکار است.

وسکوئی با اشاره به اینکه مردم باز هم در جشن‌های گلریزان حضور می‌یابند تا تعدادی دیگر از زندانیان غیرعمد با کمک ستاد دیه آزاد شوند، یادآور شد: تا آخر هفته گذشته نیز ۴۵ نفر زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند.

وی متذکر شد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد اگر هر گلستانی ۲۰ هزار تومان به ستاد دیه کمک کند هیچ زندانی جرایم غیرعمد در زندان نمی‌ماند. امیدوارم گلستانی‌ها همت کنند تا در عید فطر امسال هیچ زندانی غیرعمد در زندان‌های استان نباشد.

دبیر ستاد دیه گلستان اضافه کرد: مردم نیکوکار گلستان می‌توانند کمک‌های خود برای آزادسازی زندانیان‌جرایم غیرعمد را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۸۴۳۹ نزد بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۴۰۴۱۶۴ نزد بانک کشاورزی و یا از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*۷۸۰* پرداخت کنند.

وسکوئی با تاکید بر اینکه در آزادی زندانیان فقط زندانی را نباید در نظر گرفت، خاطرنشان کرد: بخشی از آسیب‌های حضور سرپرست خانوار در زندان، خانواده‌های آنها را تهدید می‌کند حتی آزادی یک روز زودتر زندانی می‌تواند به خانواده وی کمک کند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل