ایجاد تحول در مدارس شاهد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اقدامات تحولی بلندمدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدتی را در دستورکار داریم و در صدد ایجاد تحول در مدارس شاهد هستیم گفت: نیازمند یک نگاه، برنامه ویژه و عملیات مهم در مدارس شاهد هستیم.

زهرا پناهی‌روا در گفت‌وگو با سلام دکتر، با اشاره به برنامه‌های کیفیت بخشی مدارس شاهد اظهار کرد: برای مدارس شاهد و ایثارگران برنامه‌های زیرساختی بلندمدتی را در دست طراحی داریم؛ یک برنامه راهبردی را برای مدارس شاهد و ایثارگران تنظیم می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم به زودی آن را به اجرا دربیاوریم.

وی افزود: اقدامات تحولی بلندمدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدتی را در  دستورکار داریم و در صدد ایجاد تحول در مدارس شاهد هستیم. نیازمند یک نگاه، برنامه ویژه و عملیات مهم در مدارس شاهد هستیم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش درباره درجه‌بندی مدارس شاهد هم که پیش از این مطرح بوده است گفت: درجه‌بندی  مدارس شاهد نیز در دل همین برنامه‌ها قرار می‌گیرند. امید است بتوانیم در آینده نزدیک زیرساخت‌های لازم را فراهم و برنامه‌های تحولی را به صورت الگویی در مدارس شاهد اشاعه دهیم.

پناهی‌روا درباره اجرای طرح پراکنده و روند همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شاید موارد خاصی در سنوات قبل بوده، اما دیدگاه فعلی هم‌افزایی با بنیاد شهید است. معتقدیم می‌توانیم از ظرفیت بنیاد شهید به نفع دانش‌آموزان در مدارس شاهد و ایثارگر استفاده کنیم. اگر نگاه عمیق‌تری به مسائل داشته باشیم و نفع دانش‌آموز را مدنظر داشته باشیم کارهای خوبی را انجام و یک سازوکار مشخص برای روند به رو به جلو خواهیم داشت.

وی همچنین بر تقویت و ادامه مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش دامنه فعالیت‌های مربوط در سایر مدارس تاکید و عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شاهد الگو سازی و در سایر مدارس و در جامعه نهادینه شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: مدارس شاهد بهترین گزینه جهت اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و پیشران اجرای سندتحول هستند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل